خرید عمده پوشاک زنانه و بچه گانه بصورت آنلاین وفروش بصورت خرد

خرید عمده پوشاک زنانه و بچه گانه بصورت آنلاین وفروش بصورت خرد

سلام به همران گرامی سایت مرکز پخش لباس زنانه بازار لباس  روی صحبت من امروز و اینجا با شما مغازه داران عزیز است جهت بررسی موضوعی مهم در بحث فروش عمده پوشاک زنانه _ بچه گانه از آنجایی که سایت و کانال اینترنتی ما مخاطبینی چه در پایتخت و چه از شمال ایران و مردم دوست داشتنی مازندران_رشت_ ساری _ رامسر_ گرفته تا جنوب آن بوشهر _ قشم_ کیش، بندرعباس_ اهواز _ ایذه و مردم خون گرمش و یا در غرب ( ایلام،سنندج، البرز،یاسوج،کرمان،کرمانشاه و… و شرق( مشهد ،سیستان بجنورد ،یزد،)ایران دوست داشتنی مخاطب داریم موضوع جالب این دفعه ی ما راجب خرید محصولات بصورت عمده و فروش تک یا خرده می باشد.
درواقع کاری که مغازه داران عزیز انجام میدهند .یعنی محصول یا محصولاتی را عمده خریده و باید در مغازه ی خود اصطلاحا بصورت خرد و تک فروشی بفروشند.
با این حساب باید ببینیم خرید محصول به شکل عمده و فروش تک یا خرده چه تکنیک هایی دارد .برای این کار اصلا باید برسی کنید که اولا چه محصولی بخرید؟ازکجا بخرید؟چگونه با قیمت بیشتر هم بفروشید که به عنوان فروشنده سود کنید؟ چگونه عمده بخریم ،تکی بفروشیم این سوالی است که اغلب مغازه داران یا تازه کاران در حرفه ی پوشاک از ما میپرسند.برای دانستن پاسخ، این مقاله را مطالعه کنید.

شماره ی یک: برای خرید عمده و فروش تک نکته ی مهم در شروع اولیه انتخاب محصول مناسب است.برخی افراد با توجه به تخصصی که دارند یا علاقه ی فردی خود محصولی را شروع به خرید کرده و می فروشند مثلا کسی که در کار موبایل و تعمیرات است در کنارش لوازم جانبی موبایل را نیز بصورت تکی می فروشد یا مثلا برخی کیف و کفش یا تزینات، لوازم آرایشی و.‌‌‌‌..بسته به تمایل خود کسب درآمد میکنند.
ولی نکته ی مهم اینجاست شما باید نیاز بازار امروز را برسی کنید و بعد محصولی را بفروش برسانید که سود بیشتر ،مخاطب بیشتر، وفروش بهتری دارد. زیرا تقاضا و مخاطب و بازار فروش تعیین کننده ی رشد کسب نوپای شما خواهد بود . حالا از من می پرسید از کجا بدانم نیاز بازار چیست؟به شما میگویم که امروزه رشد در تمام بخش ها وجود دارد بستگی دارد که شما در چه صنفی مشغول به کار خواهی بود ، با درنظر داشتن مخاطبینم عرض کنم که در بخش صنعت پوشاک،بعد از فروش مواد غذایی _ فروش پوشاک زنانه در بازار و سبد خرید مردم جایگاه بالایی دارد رتبه ی دوم برای پوشاک زنانه یعنی اگر شما آن را هدف فروش و کسب و کار خود قرار دادید با توجه به تجربه ی شخصی و مطالعه ی مقالات سایت و کسب اطلاعات بیشتر می توانید در این زمینه رشد روز افزون داشته باشید.

شماره دوم: یافتن منبع معتبر جهت خرید بصورت عمده
بعد از آن که تصمیم گیری کردید چه محصولی بفروشید حالا باید منبع قابل اعتماد و درستی جهت تهیه ی محصول مدنظر خود پیدا کنید.
لازم به ذکر است در این بخش به نکاتی که میگویم توجه کنید.

۱.جهت اطلاع بهتر است بدانید که امروزه با توجه به رشد جامعه و پیشرفت تکنولوژی نزدیک به ۸۵ درصد فروش ها به سمت ( خرید _ فروش آنلاین رفته است. امروزه بدلیل مسافت طولانی و شرایط سخت سفر یا حمل و نقل چون گذشته مردم یا کاسب ها برای تهیه ی محصول یا اجناس فروشگاه خود دیگر در محل حضور پیدا نمیکنند. چرا که اغلب خرید ها اینترنتی شده و پرداخت ها از طریق درگاه امنیتی کارت بانکی و رمز دوم بصورت( کارت به کارت ) انجام میشود.
مزایای خرید آنلاین (خرید عمده به روش نوین)
خرید آنلاین مزایای خیلی خوبی در دنیای امروز دارد که چندی از آنها را می شماریم.
۱.خرید و فروش را برای هردو طرف آسان میکند. هم عمده فروش _ هم خریدار به راحتی از طریق چت ، تلگرام ، واتس آپ ،کانال تلگرامی و….تبادل اطلاعات میکنند.
۲.خرید سریع تر
۳.راحتی انتخاب محصول در دستگاه تلفن همراه
۴.دسترسی سراسری داشتن به محصول مورد نظر شما از طریق اینترنت
۴.حمل و نقل آسان
۵.خرید امن و معتبر از طریق درگاه امنیتی کارت بانکی( کارت به کارت کردن)
۶.دریافت محصول بین ۲ تا ۵ روز از طریق پست _ باربری _ یا تیپاکس برای شما.
۷.رشد بهتر کسب و کار بخاطر خرید محصولات بهتر و متنوع که از طریق اینترنت به آن دسترسی داشته و اجناس جدید به راحتی برای شهر و مغازه ی خود تهیه میکنید.
این یعنی شما یک گام جلو تر هستید اگر مشتری یک عمده فروش خوب و معتبر بشوید خیلی به نفع شماست.
یعنی یک منبع آگاه، معتبر و با کیفیت خوب و قیمت مناسب خیلی میتواند به کسب و کار پوشاک شما رونق اقتصادی خوبی ببخشد.
اگر شما یک عمده فروش خوب و معتبر پیدا کنید و محصولات خود را از او خریداری کنید چند مزایا دارد‌
۱.اگر شما در یک شهرستان کوچک هستید وقتی خرید عمده ی اینترنتی انجام میدهید به راحتی محصولات جدیدی که آن سر کشور تولید شده و موجود دارد و شما امکان حضور فیزیکی آنجا ندارید در دسترس شما می آید
بدون استرس و نگرانی محصولاتی جدید و به روز از طریق اینترنت یا سایت و کانال تلگرام در دسترس شما می آید بدون هیچ وقت و هزینه ای که از دست داده باشید.

یک عمده فروش خوب و معتبر آنلاین چگونه پیدا کنم ؟

۱.پرسیدن از کسبه و همکاران در بازار
۲.سرچ در گوگل ( در سرچ گوگل بنویسید عمده فروش پوشاک زنانه )
احتمالا سایت های زیادی بالا می آید
شما میتوانید یکی را انتخاب کرده وارد کانالش شده یا با آن عمده فروش پوشاک اینترنتی تماس بگیرید.
شرایط خریدش را بپرسید عضو کانالش شوید نمونه محصولاتش را ببینید،اگر رضایت مشتری در کانال دارد مطالعه کنید. و از او بخواهید به جز عکس ژرنال ،عکس واقعی از نمونه ی یک محصول برایتان بفرستد .اینگونه شما ، مطمن خواهی شد جنسی که در ژرنال اصلی کانالش میبینید با نمونه ی واقعی آن تطابق دارد.
بعد از آن در گام نخست تعداد کم سفارش داده تا کیفیت کار و جنس لباس یا محصولی که میخرید به شما ثابت شود.در خرید اول از هر مدل یا محصول نهایت نیم جین یعنی ۶ عدد بخرید، بهتر است. ( ابتدای خرید دو مدل انتخاب کنید).
این گونه خرید کردن چند مزیت دارد.
۱.خرید آنلاین را تست میکنید
۲.مرغوبیت ،جنس ،کیفیت، و مختصاتی از آن محصول بدست آورده به شناخت می رسید.
۳.خرید شما معتبر است معمولا از طریق اپلیکیشن های موجود در بازار موبایل یا همراه بانک ها استفاده کنید مثلا اپلیکیشن آپ برای کارت به کارت کردن مناسب است. که خریدی امن و راحت برای شماست.

۴.محصولاتی که از کانال عمده فروش انتخاب کردید برای ادمین کانال فرستاده موجودی بگیرید اگر ،محصول انتخابی شما موجود بود و تایید شد ،از ادمین کانال بخواهید برای شما فاکتور نهایی را بفرستد .حتما عکس فیش پرداخت برای عمده فروش در تلگرام یا واتس آپ ارسال کنید
۵.مشخصات، آدرس دقیق گیرنده و تلفن تماس برای ادمین فروش در تلگرامش ارسال کنید و با او جهت دریافت اجناس بصورت پست هماهنگ شوید.
۶.در خرید اینترنتی شما ناچار هستید ابتدا هزینه را واریز کرده بعدا جنس و لباس بخرید که این قاعده ی فروش پوشاک اینترنتی است.
۷.ممکن است کمی بترسید طبیعی است اما یادتان باشد در خرید اول حجم پایین سفارش دهید نهایت نیم جین یعنی ۶عدد جهت نمونه( به ادمین پیام دهید و بگویید میخواهم نمونه اجناستون ببینم ،اگر راضی بودم ان شاءالله باهم همکاری خواهیم داشت ).
۸.یادتان باشد سایت یا کانال تلگرام عمده فروش پوشاکی که ،انتخاب میکنید در ابتدا با ادمین آن تماس گرفته گفتگو کنید نوع گویش و راحتی برخورد شخص با شما معرف اعتماد اولیه خواهد بود.کسی که با شما مودب و راحت صحبت میکند.راهنمایی میکند آدرس کانال یا سایتی از خود و کارشان را میدهد و برایتان فاکتور می فرستد و در دادن اطلاعات ترس و واهمه نداشته ، مکالمه ای شفاف و درست با شما دارد برای اعتماد اولیه با او میشود گام برداشت . همچنین از او بپرسید آدرس تولیدی شان کجاست، وقتی که راحت پاسخ میدهد شما نیز بهتر میتوانید اعتماد کنید.در نهایت یادتان باشد ( من خوبم _ همه خوبند) بهتر است دید مثبت داشته بدانید دیگران هم مث شما پی کسب و کار هستند باز هم مدتی عضو کانال یا سایتی شده و فعالیت آن را مد نظر داشته باشید و بعد از مدتی خرید کنید.
۹.برای خرید پوشاک زنانه _ بچه گانه بصورت عمده سایت معتبر بازار لباس با تجربه ای چندین ساله انتخاب روشن و خوبی خواهد بود اگر مایل هستید میتوانید از 《 گروه تولیدی پخش لباس زنانه را در سایت معتبر بازار لباس دات کام وارد شده با عضویت در کانال تلگرام ما از محصولات ما عمده خرید کرده بهرمند شوید.
۱۰.اگر یا یک عمده فروش خوب و معتبر در زمینه ی پوشاک آشنا شده به هم لینک شوید دیگر راحت هستید و با آسودگی خاطر و فرصت کافی خرید های عمده ی پوشاک خود را انجام میدهید .گام اول را بردارید ،شما بای از یک جا آغاز کنید.دنیای تکنولوژی رو به مجازی شدن و فروش اینترنتی است خواه ناخواه تا چند سال آینده تمام محصولات و کسب و کار ها به سمت اینترنتی شدن و فروشگاه مجازی پیش رفته همه چیز با فشار دادن چند کلید و تایپ کردن ساده ثبت و خرید و فروش میشود پس با تکنولوژی بازار و بازار یابی اینترنتی و خریدو و فروش آن کم کم همراه شده وارد این عرصه شوید تد از قطار اقتصاد زمانه عقب نمانید.
۱۱.اگر هم عمده فروشی در شهر خو می شناسید که با شما همکاری میکند و امکان فروش حضوری دارد میتوانید با او کار کنید.


نکته ی مهم : اگر در یک شهر مغازه داران یک خیابان بر فرض مثال به طور اتفاقی از یک عمده فروشی پوشاک زنانه جنس تهیه کرده برای مغازه شان بیاورند،در فروش کمتر موفق خواهند شد ،بر فرض مثال اگر دو مغازه در یک خیابان یک مدل لباس را از یک عمده فروشی پوشاک زنانه یا بچه گانه خرید ولی با دو قیمت متفاوت ( بفروشند ) اینجا مشکل نمایان می شود( مشتری به شما میگوید چند مغازه پایین تر این مدل را زده b تومن شما چطور میدهید a تومن؟!!!

برای همین بهتر است
۱.اجناس جدید و شیک بیاورید
۲.از عمده فروشی خرید کنید که اجناسش زیبا و دارای ژرنال با کیفیت باشد
۳.اگر اینترنتی خرید میکنید نمونه ی غیر ژرنالی اجناس را هم از ادمین بخواهید،تا برایتان بفرستند.
۴.اگر خرید مجازی و اینترنتی داشته باشید احتمال تنوع و گوناگونی در محصولات مغازه شما بیشتر است .مثلا اجناسی که در تهران یا اصفهان یا شیراز فروخته میشود و بیشتر مد شده را به راحتی میتوانید به فروشگاه یا شهر خود بیاورید.( از طریق خرید آنلاین یا کانال تلگرام )*
۵.اگر به دنبال یک منبع معتبر برای خرید اینترنتی عمده پوشاک زنانه و بچگانه، هستید 《 گروه تولیدو پخش لباس زنانه و بچه گانه ی بازار لباس _عمده فروش》 انتخاب خوبی است ما در خدمت شما هستیم می توانید عضو کانال تلگرام ما در بالای صفحه اصلی سایت شده و با ما همکاری کنید.
بازار لباس فعال در زمینه ی فروش پوشاک زنانه بچه گانه بصورت عمده در خدمت شماست.
پشتیبانی از فروش محصول
قبل از خرید محصولات در خرید آنلاین ,عمده فروشان
از ادمین کانالی که خرید میکنید بپرسید اگر مشکلی در اجناس بود شرایط تعویض و بررسی چگونه خواهد بود برخی کانال های عمده فروش در صورتی که پارگی یا آسیب ناشی از دوخت در البسه و اجناس باشد ارجاع محصول کرده و تعویض میکنند
برخی ادمین ها و عمده فروش ها هم شرایط ارجاع ندارند بجای مبلغ شما مدل دیگری اما درست با کیفیت جایگزین خرید شما برایتان مجدد میفرستند‌
اگر مشکلی در محصولات یا کالاهایی بود که خریدنگران نباشید آن را با ادمین ها مطرح کرده حتما بررسی میکنند . نکته ی مهم : دنبال اجناس ارزان نباشید ، بلکه به دنبال اجناس خاص،شیک ،با کیفیت و دارای ژرنال خوب باشید.چیزی هایی که هر مغازه ای نداشته باشد یا مدلی جدید باشد این خود باعث بهبود و رونق فروش شما خواهد شد.
بعد از این مراحل شما باید اجناس را مرتب و با دیزاین شیک در رگال های مغازه خود چیده بعد از قیمت گذاری بفروشید.
حالا دیگر نوبت شماست که به سراغ تبلیغ در کانال تلگرام فروشگاه خود رفته مشتریان را جذب کرده و از طریق بازاریابی مشتری های خود را جمع کنید. اگر کانال تلگرام ندارید حتما برای مغازه یک کانال ساخته و مشتریان خود را در کانال جمع آوری کرده هر بار که محصولی جدید می آورید در کانال بگذارید
یا مثلا از کانال عمده فروش یک محصول انتخاب کرده عکس ژرنال آن را در کانال مربوط به فروشگاه خود گذاشته و زیر آن بنویسید《 در صورت سفارش مشتری تا حد نصاب ۶ عدد》ببینید چند نفر آن مدل را می پسندند. اگر  تا۶ نفر هم تایید گرفتید خوب است، میتوانید حداقل نیم جین یا یک جین از آن مدل سفارش داده از بازار فروشش هم مطمن خواهی بود .

همچنین می توانید چند مانکن که اجناس جدید به تن دارند در بیرون مغازه بگذارید و سعی کنید دو روز الی سه روز یکبار یا هفته ای یکبار رگال های بیرون مغازه یا ویترین را تغییر رنگ و مدل داده لباس های بیرون و لباس مانکن ها را تغییر داده تنوع ایجاد کنید تا مشتری بیشتری جذب مغازه شود.این کار باعث جلب توجه و نشان از تنوع اجناس شماست و در ذهن مشتری ،این اثر را دارد که شما جنس جدید آورده اید.

فروش بیشتر محصول
برای اینکه فروش بهتری داشته باشید حتما مقاله ی 《 ترفندهای فروش در شب عید 》 را نیز مطالعه کنید مطالب تخصصی و کاربردی آن مقاله هم در شب عید و هم در ایام دیگر قابل استفاده می باشد . حتما دیگر مقالات سایت را جهت کسب اطلاعات بیشتر و تجربه در زمینه ی پوشاک و فروش بهتر خود مطالعه بفرمائید.
امیدواریم تکنیک های مطرح شده در مقالات ما، مفید بوده و در کسب شما اثر مثبت بگذارد.

■ ©کپی برداری با ذکر نام نویسنده و لینک  دهی مستقیم مجاز خواهد بود.■
با تشکر نویسنده سایت بازار لباس: سیما نظامی _ کارشناس ارشد روانشناسی

34 پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello dear audience, I am glad that the content of this blog has caused satisfaction and has guided you. Sometimes we look for something and the universe randomly puts it in our way and opens the way and makes you happy, and this moment is very interesting and attractive. Thank you for your positive energy

      پاسخ
  1. movies
    movies می گوید

    After checking out a handful of the articles on your blog, I truly appreciate your way of blogging. I book-marked it to my bookmark site list and will be checking back in the near future. Take a look at my website as well and tell me what you think. Carley Timmy Thin

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello dear audience, I hope you enjoy reading. Thank you for taking the time to read. Thank you for your positive energy, dear friend. You are successful and motivated in your work and you succeed. Success happens in patience and time. I hope the best happens in your work.

      پاسخ
  2. yabanci
    yabanci می گوید

    I wanted to compose you that little bit of word to finally give thanks yet again with your gorgeous concepts you have contributed at this time. It was so particularly open-handed of people like you to grant openly just what some people could have distributed for an e-book to earn some bucks on their own, even more so given that you might have done it in case you desired. The solutions also worked to become a easy way to know that other individuals have the same eagerness just as mine to see many more around this issue. I think there are many more pleasant moments ahead for people who scan your blog. Maryanna Camey Latona

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you for your attention. I hope you enjoy reading. Thank you for taking the time to read and comment. Thank you for your positive energy.

      پاسخ
  3. turkce
    turkce می گوید

    I am not sure where you are getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for magnificent info I was looking for this info for my mission. Shirline Fergus Esma

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello dear friend, I wrote these articles in my own style and context. I hope you enjoy reading it. Thank you for taking the time to study. I am a master of psychology and I had a lot of studies during my university years, and then I got into the subject of writing on the site, and I work in this direction as a writer of site articles.

      پاسخ
  4. torrent
    torrent می گوید

    I blog frequently and I really appreciate your content. This article has truly peaked my interest. I am going to bookmark your website and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your Feed as well. Emmeline Hy Meghan

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      I am glad that the article was useful and interesting for you, I can thank you for your positive energy. Dear friend, good luck. Thank you for taking the time to comment on me.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      I am glad that the article is useful and interesting for you. Good luck, dear friend, thank you for your positive energy. I had a master’s degree in psychology and during my university education I wrote and did not study, and after meditating in the blog section, I started writing and writing articles, and I have been writing articles in the blog section for several years. I am in clothing, business and work.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *