شلوار اسلش چیست و با چه لباسی ست میشود؟

سلام به همه ی مخاطبین عزیزم در سایت خوب بازار لباس چطورین؟امیدوارم هرجا هستید شادو تندرست باشید♥

این جلسه میخواهم به سوال برخی مخاطبین عزیز سایت بازار لباس پاسخ دهم با این موضوع شروع میکنیم که سوال بسیاری از شماست .ببخشید شلوار اسلش چیه؟  کجا ها استفاده میشه؟با چه لباس هایی بهتر ست میشه ؟ جنس شلوار اسلش چیست؟و این قبیل پیام هایی که از شما به دستم رسید من را ترغیب به نوشتن این مقاله ی جدید کرد خب میریم سره پرسش اصلی شما (شلوار اسلش چیست، و چه کاربردی دارد؟

برای خرید شلوار لی کلیک کنید.

همانطور که میدانید با توجه به رشد مد و زیبایی و تولید مختلف انواع پارچه هر ساله در زمینه ی پوشاک ،پوشش های متنوعی طراحی میشود . یکی از این سبک های جدید ،در طراحی پایین تنه یعنی شلوار نمایان شد که در قالب یک اسم جدید وارد بازار پوشاک مردانه و زنانه شد با نام تجاری شلوار اسلش .این مدل شلوار از جنس پارچه ای با بافت کشی بوده که بیشتر آن پلی استر و درصد کمتر آن نخ می باشد ولی به خاطر استایل وکیفیت پارچه اش طرفداران زیادی دارد. بعد از کیفیت دوخت و جنس، زیبایی و شیک بودن آن توجه مخاطب را جلب میکند شلوار اسلش در انواع طرح های گوناگون در سبک های متفاوت جیب دار یا بندی در قسمت کمرپاچه دمپا تنگ و … طراحی شده است. نکته ی دیگر راجب این مدل شلوار این است که همه جا پوش است هم در مجالس دوستانه و هم مهمانی هم بیرون از منزل .

اگر دوست دارید خوش تیپ و خوش استایل به نظر برسید این شلوار انتخاب خوبی است .همچنین این سبک از شلوار برش متفاوت تری دارد ،یعنی از قسمت ساق پاها تنگ تر است و قسمت پاچه ی آن به ساق پا میچسبد برخی داری جیب بغل .برخی داری زیپ .برخی دارای نوار بغل پا و برخی دارای کش تزینی  در کمر هستند که در دو نوع مردانه و زنانه در بازار موجود و فروش بهتری هم دارد .این سبک شلوار در بین مردم دوستداران بیشتری دارند.مغازه داران عزیز توجه داشته باشید این نکاتی که در بالا ذکر شد به خاطر بسپارید تا هنگام فروش شلوار اسلش به راحتی بانوان و آقایان عزیزی که برای خرید این شلوار اسپرت به شما مراجعه میکنند را به درستی راهنمایی کنید. شما به عنوان مغازه دار باید بدانید یک شلوار اسلش با چه سبک از لباس های موجود در بازار میتواند ست شود چون ممکن است مشتری از شما بخواهد .لباسی که مناسب پوشیدن با شلوار اسلش است به او پیشنهاد کنید.

 

ست کردن شلوار اسلش با انواع تیشرت

 

این تیپ مناسب جوان ها و آقایان خوش ذوق است بهتر است به مشتری بگویید تیشرتی مناسب سایز خود بردارد و با اسلش خود ست کند یک تیشرت با اندازه ی مناسب او را خوش تیپ جلوه میدهد به مشتری خود بگویید از پوشیدن شلوار اسلش با تیشرت گشاد خوداری کند‌مثلا یک اسلش سرمه ای یا مشکی پاچه تنگ با یک تیشرت سفید یا قرمز ترکیب رنگی اسپرت قشنگی خواهد داشت.

ست کردن شلوار اسلش با سویشرت

شما میتوانید یک سویشرت ورزشی با طرح مارک دار مثل (ADIDAS_  ریباک_ FILAنایک _ پوما) به مشتری پیشنهاد کنید پوشیدن سویشرت طوسی و شلوار اسلش سرمه ای یا سبز ارتشی هم زیباست .

ست کردن اسلش با کت

_مردانه

دخترانه _پسرانه _

همچنین اگر اهل استفاده از کت باشند میتوانید به مشتری بگویید که اسلش خود را با پلیور با کت چرم ساده مشکی و یک تیشرت  یا کتونی سفید ست کند البته آن  تیشرت بهتر است کمی بلند تر از کت باشد و کت روی آن  کوتاه که حالتی فش پیدا کندو تیپ جالب و جوان پسند تری  داشته باشد. مشتری در کناره این مدل شلوار برای آرایش موها بهتر است از استایل فشن یا موی مرتب و کوتاه شده  و برای پاها از کتونی .بوت .نیم بوت یا دمپایی دوبنده ی مردانه یا دخترانه ( اگر شلوار اسلش زنانه فروختید )استفاده کند جالب است بدانید که شلوار اسلش دخترانه هم در بازار موجود است دختر خانم های طرفدار تیپ اسپرت میتوانند از آن ها در پوشش و مهمانی های خانوادگی و دوستانه استفاده کنند.شلوار اسلش های دخترانه اغلب به رنگ طوسی هستند در قسمت پاچه ها کش دارند که وقتی با کتونی سفید ست بکنند زیبا و شیک به نظر خواهند رسید.همچنین اسلش دخترانه در قسمت کمر کشی دارد برای تنظیم اندازه ی شلوار که می توانید آن را شل یا سفت کنید تا خیلی گشاد یا خیلی تنگ نباشد.در کل در بین مردم این شلوار طرفداران بیشتری داشته و در نهایت فروش خوبی داشته است زیرا یک شلواره چندکاره محسوب می شود هم مناسب دورهمی و مهمانی های خانوادگی هم بیرون پوش و هم ورزشی باشگاهی است .الان دیگر متوجه شدید  به شلواری با پارچه ی کشی مرغوب که از قسمت ساق پاها تنگ شده و دارای جیب یا نوار دوزی کنار پا یا پاچه های کشدار است که هم راحتی هم بیرون پوش محسوب میشوند و هم میتوانید با کتونی های ساده ی سفید یا نیم بوت آن ها را ست کرده بپوشند،را شلوار اسلش میگویند. سعی کنید.شلوار اسلش در قسمت اسلش مردانه دخترانه و پسرانه تولید و فوخته میشود. همچنین پسربچه ها و نوجوانان پسر نیز میتوانند به عنوان شلوار از این مدل خاص و شیک در بیرون یا داخل منزل یا مهمانی استفاده کنند.درواقع این شلوار برای هرسه مخاطب مرد انه پسررانه و دخترانه تولید شده کارایی دارد. شما مغازه دار عزیز تمام نکات بالا را در خاطر سپرده مشتریان خود را در بخش شلوار درست راهنمایی کنید. یک فروشنده اگر اطلااعات مفید و به روزی در زمینه ی پوشاک زنانه  داشته باشد خیلی موفق تر خواهد بود و در حرفه ی خود پیشرفت بهتری خواهد کرد.پس مطالب این مقاله را بخوبی مطالعه کنید .امیدوارم به شناخت لازم از این مدل جدید از شلوارچند منظوره  رسیده باشید و تا اینجا برایتان  مثمر ثمر بوده باشد.به امید فروش بهتر پوشاک و ارتباط موثر با مشتری های خوبتون  در این ایام، سال جدید برگ دیگری از زندگی است ،ان شالله سالی همراه با سلامتی ،خوشی ، وبرکت درکسب و کارتان داشته باشید.

فروش عمده شلوار

©هرگونه کپی برداری با ذکر نام نویسنده و لینک دهی مستقیم سایت مجاز است ■

نویسنده سایت بازارلباس :سیما نظامی _کارشناس ارشد روانشناسی

58 پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello dear audience, I hope you enjoy reading. Thank you for taking the time to read and comment. Thank you for your positive energy, dear friend.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you for your attention. I hope you enjoyed reading. Thank you for taking the time to read and comment. Thank you for your positive energy. Dear friend.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      I’m glad you like reading and challenging thinking, and the content is interesting to you. Thank you for your positive energy dear friend.

      پاسخ
  1. turkce
    turkce می گوید

    Hey! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing! Christan Syd Mistrot

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you for your positive energy. Dear friend, I am glad that the article was useful and interesting for you and you liked to share it with others. I hope it will be useful and the best will happen to you.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *