ترفندهای فروش در بازار شب عید

فروشگاه اینترنتی چیست؟ خرید و فروش آنلاین چگونه است؟

سلام خدمت مخاطبین عزیز سایت بازار لباس  این بار با موضوع جدید دیگری آمدیم خدمت شما عزیزان موضوعی داغ و جالب که با توجه به تغییرات بروزه تکنولوژی ،بازار خریدو فروش رو تحت تاثیر خودش قرار داده و از اینکه در زندگی مردم اثر گذاری زیاد داشته امروزه جز لاینفک و جدا ناپذیر زندگی مردم شده است.حتما از خودتون می پرسید چه چیزی؟ چه موضوعی؟ بله درست حدس زدید چیزی که امروزه در زندگی روزمره ی مردم و ما دیده میشود خرید از فروشگاه های اینترنتی هست همان خرید آنلاین خودمان که بیشتر مواقع انجامش میدهیم .
باتوجه به تغییرات جدیدی که در عصر تکنولوژی رخ داده با پیدایش سایت های بزرگ و فروشگاه ی مختلف اینترنتی و آمدن انواع کانال تلگرام ها ی مختلف و پیج های اینستا مردم جامعه هم یاد گرفتند با این تکنولوژی ها ارتباط گرفته و خرید های خود را از این طریق و به آسانی در مدت زمانی کوتاه و بدون صرف وقت و هزینه ی رفت و آمد به بازار انجام بدهند .
امروزه دیگر مردم برای خرید یه کلا یا حتی چند کالای مختلف راهی بازار نمیشوند با یک سرچ کوتاه در شبکه های اجتماعی مجازی یا تلگرام و اینستاگرام یا سایت های بزرگ آنلاین خرید های خود را انجام میدهند سایت هایی مثل (بازار لباس( فعال در زمینه ی عمده فروش لباس زنانه  )_ دیجی کالا( فعال در زمینه فروش کالا)_ علی بابا ( فعال در زمینه فروش محصولات ) واز این قبیل یا پیج های مختلف تک فروشی که در اینستاگرام یا تلگرام احتمالا دیدید که در این راستا فعالیت میکنند و مردم با انجام خرید آنلاین به راحتی و از داخل منزل خرید کرده و محصولات و کالای خود را درب منزل تحویل میگیرند‌.
این کار برای خریدار چند مزیت دارد.
۱.صرفه جویی در وقت
۲.صرفه جویی در هزینه ی ایاب و ذهاب
۳.عدم خستگی ( دیگر نیاز به گردش در بازار نیست.
۴.خرید آسان و سریع
۵.تنوع محصولات در یک سرچ کردن کوتاه .
۶.دسترسی آسان
۷.امنیت و سلامتی بیشتر( بخاطر شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز بهتر است فعلا در خانه بمانید و خرید های خود را آنلاین انجام دهید.)*
۸.راحتی و آسودگی در خرید
در این راستا اغلب فروشگاهای اینترنتی برای خود ادمین یا (همان مسول فروش) انتخاب کرده و جهت سفارش و ثبت خرید برای کانال یا پیج اینستا ی خود انتخاب میکنند. شما در این زمینه باید آگاه باشید و هنگام خرید، جنس انتخابی خود را برای ادمین مربوطه فرستاده و از او قیمت گرفته و بعد از دریافت فاکتور خرید ، عکس فیش پرداخت برای او ارسال کنید و با ارایه مشخصات خود از او بخواهید اجناس را به آدرس شما ارسال کنند.فقط دقت داشته باشید که از کانال و پیج های معتبر خرید کنید.این یعنی سبکه خرید آنلاین که امروزه مرسوم شده و اغلب مخاطبین خاص خود را دارد.فروشگاهای اینترنتی برای اینکه بهتر دیده شوند یا بهتر در دسترس مخاطب خود قرار بگیرند باید چند ویژگی طلایی و مهم را رعایت کرده در نظر بگیرند.

ویژگی اول: طبقه بندی اجناس در سایت

یک فروشگاه اینترنتی موفق باید یک منو ی مرتب و مشخص داشته باشد و محصولات و کالای خود را در سایت دسته بندی کرده تا در یک نگاه مشتری بتواند از دسته های مختلف داخل منو دیدن کند این کار به خرید مشتری نظم بهتری میدهد و همچنین در سئو ی خوب و اصولی سایت اینترنتی شما تاثیر مثبتی دارد . در همین سایت ما اگر دقت کرده باشید یک منوی مرتب و دسته بندی شده طراحی کردیم تا مشتریان ما با سبک کار و محصولات ما آشنا شده دسترسی داشته باشند و حتی به راحتی وارد کانال تلگرام شوند‌. برای ورود به بخض لباس بچه گانه لینک فروش عمده لباس بچگانه را کلیک کنید.

ویژگی دوم: نمایش فروشگاه اینترنتی شما در موبایل
وقتی شما یک فروشگاه اینترنتی طراحی میکنید و یا دست به فروش آنلاین و مجازی میزنید باید به گونه ای باشد که سایت شما از طریق اپلیکشن اندروید قابل دسترسی باشد،یعنی مشتری ما به آسانی از طریق موبایل یا تلفن همراه خود وارد لینک سایت شما شده و بتواند از داخل موبایل خود بدون نیاز به لپ تاپ یا سیستم کامپیوتر ،وارد سایت شما شود و این قابلیت را بهتر است برای سایت خود ایجاد کنید.
این امر فروش شما را بهبود میبخشد زیرا باعث دسترسی آسان و راحت مشتری به فروشگاه اینترنتی شماست بدون کوچکترین دردسر و سختی در یک اپلیکشن کوچک یا موبایل میتواند شما را دنبال کند.
ویژگی طلایی سوم : داشتن لینک کانال تلگرام و اینستاگرام در فروشگاه اینترنتی شما.
وقتی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کردید و منوی اصلی هم طراحی کردید حالا برای دسترسی آسان تر و دیده شدن بهتر توسط مخاطبین و مشتری های خود بهتر است کانال تلگرام و پیج اینستاگرام طراحی کرده و محصولات خود را همزمان با سایت در آنجا نیز قرار داده و لینک فعال آن را داخل سایت اینترنتی خود قرار دهید تا وقتی مشتری از طریق سرچ گوگل شما را جستجو میکند و به سایت شما میرسد و وارد سایت شما میشود حالا بتواند به راحتی وارد کانال تلگرام شما شده و آنجا نیز از طریق ادمین ثبت سفارش داشته باشد این کار هم به شما جهت فروش بیشتر محصول کمک میکند

هم به مشتری شما که بتواند آسانتر شما رو دنبال کند و در موبایل خود شما را داشته باشد.

ویژگی طلایی چهارم: اگر برایتان مقدور است ارسال رایگان داشته باشید. برخی فروشگاهای اینترنتی برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر از این گزینه استفاده میکنند و اگر برایشان مقدور باشد برای مشتریان خود ارسال رایگان در نظر میگیرند این امر بسته به میزان فروش شما و به صرفه بودن این امر باتوجه به سطح فروشتان، دارد .انتخاب این مورد برای فروشگاه های اینترنتی انتخابی است.اما با توجه به شرایط اقتصادی امروزه درصد کمی از فروشگاهای اینترنتی از این گزینه استفاده میکنند .
ویژگی پنجم طلایی: داشتن منوی پیشرفته و کاربری با توضیحات مشخص بهتر است محصولات داخل منو دسته بندی شده باشد زیر هر محصول توضیحات لازم و مشخص جهت معرفی آن کالا نوشته باشید که مخاطب را برای خرید بهتر راهنمایی و ترغیب کند. داشتن توضیحات و نوشته های خوب و قوی زیر هر محصول در امر سئو ی سایت شما نیز تاثیر مثبتی دارد در نتیجه متن خوب کلمات درست و توضیحات واضح و جذاب برای محصولات خود زیر هر کالا حتما بنویسید ویژگی های هر کالا از سایز و رنگ بندی و وزن کالا گرفته تا جنس و نحوه ی استفاده و غیره را مختصر و مفید شرح دهیدتا فروشگاه اینترنتی شما بهتر دیده شود و در سطح گوگل سرچ بهتری برای شما انجام شود.

ویژگی طلایی ششم: یک عکس گویای هزار کلمه است( تصویر واضح و خوب)از کالاهای خود عکس های واضح و کامل یا ژورنال تهیه کنید عکسی که واضح باشد ، مانند تصویر واقعی محصول باشد و باکیفیت باشد تا مشتری به شما اعتماد کرده و خرید آنلاین انجام دهد
ژورنال های غیر واقعی .مصنوعی یا بی کیفیت در فروشگاه اینترنتی خود قرار ندهید اگر عکس شما شبیه محصول واقعی شما باشد سود بیشتری برده خرید های بیشتری از شما میشود .هم مشتری راضی خواهر بود هم شما در فروش موفق تر عمل میکنید.

ویژگی طلایی هفتم:پرداخت سریع و آسان هنگام خرید.در این راستا شما میتوانید یک شماره کارت برای خرید به مشتری داده و از طریق پرداخت کارت به کارت و آنلاین از او بخواهید خرید خود را ثبت کند و اگر ادمین یا تلگرام دارید عکس فیش پرداخت برای شما ارسال کند.امروزه خرید آنلاین از طریق داشتن رمز دوم برای مردم هم جا افتاده و آنها نیز برای پرداخت آسان و خرید اینترنتی استقبال میکنند.امروزه خرید اینترنتی و آنلاین در جامعه ی ما خیلی طرفدار پیدا کرده و مردم به خرید از فروشگاهای اینترنتی از داخل منزل ترغیب شدند پس اگر سعی کنید با دنیای مجازی آشنا شده و تکنیک های اصلی و لازم جهت کار و کسب درآمد در این مسیر جدید را بیاموزید قطعا در حرفه و شغل نان آور خود موفق و بروز خواهی بود.کسب و کار الکترونیک یا تجارت الکترونیک امروزه جز کسب و کارهای جامعه شده و جایگاه تازه ای در مسیر اشتغال زایی گشوده است .در این راستا کسب مهارتهای لازم برای کار با یک فروشگاه اینترنتی یا تاسیس یک سایت یا فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین داشتن برای اکثر کسب و کارها مخصوصا صنف پوشاک .( فروش عمده یا تکی ) الزامی و واجب است که برای موفق شدن نیاز به مطالعه و آشنایی بیشتر با این مسیر باید تلاش کنید در این مقاله چشمه ای از دریای وسیع کسب و کار اینترنتی را برای شما در چند سطر با زبانی ساده بیان کردم امیدوارم تا اندازه ای باعث روشنی و فهمیدن بهتر کسب و کار اینترنتی و دانش شما شده باشدو بتوانید در امر کسب و کارتان گام بهتری برداشته با شناخت و کسب آگاهی موفق تر شوید .با آرزوی موفقیت و سلامتی بیشتر برای شماهمراهان همیشگی سایت بازار لباس .

®©■هرگونه کپی برداری ازاین مقاله با ذکر کامل نام نویسنده و سایت بازار لباس همراه با لینک دهی مستقیم مجاز خواهد بود ■

یاحق”

نویسنده و کارشناس سایت:سیما نظامی _کارشناس ارشد روانشناسی *

8 پاسخ
  1. erotik
    erotik می گوید

    Hey Lo, I really enjoyed reading your blog and thought you did an amazing job of portraying yourself and your passion for self-expression and art! As someone who might possibly be the least artistic person on the face of the Earth, I have grown a great appreciation for those who can find and display beauty in anything, especially through photographs! I too miss playing sports, the structure was always nice a consistent schedule while doing something that I was truly passionate about was very beneficial for me growing up! Holly Reidar Alissa

    پاسخ
  2. erotik
    erotik می گوید

    i am a care worker going house to house helping the people with tasks, working for an agency. But now l would like to start up on my own, helping with house work, laundry,shopping trips, travel to appointments, and a companion. But l dont know where to start, has anyone got any ideas? Where would l start and how do l go about it? Alexandra David Levin

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello
      . If you are an employee and you like your job, it is better to try in the same field and develop your work. But if you want to choose a job. And if you decide to work in the clothing sector as a home sales or online sales. Sell ​​that store for sale. For example, go to the Instagram page and do a single sale, and because you have less experience in the sales department, do not invest your capital to buy
      Try talking to a store and from that store page put the available models in your single store page. When a customer buys from you and deposits money, you buy the relevant item or clothing from that store and send it to your customer. In fact, through online sales, you should gradually gain experience to gain experience in the clothing sales department. Be sure to consult a clothing store or retailer in your country or city. And according to the sales market and the tastes of the people in your area, choose clothes and sell them on your page. Good luck.

      پاسخ
  3. Satta King Result Chart
    Satta King Result Chart می گوید

    Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote the book in it or something. I think that you could do with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is great blog. A fantastic read. I will definitely be back. Janey Britt Forlini

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *