رنگ سال 2021 چیست؟

رنگ سال 2021 چیست؟

سلام وقت بخیر خدمت شما مغازه داران و همراهان همیشگی سایت بزرگ بازار لباس عمده فروش لباس زنانه در خدمت شما عزیزان هستم با موضوعی جذاب و پر طرفدار که این روزها پیگیرش هستید و در ایمیل ها و پیامها درخواست داشتید برایتان مقاله ای در این زمینه تدوین شود.

عزیزان و مشتریان و همکاران عزیز پوشاکی با من در این مقاله ی قشنگ و جذاب همراه باشید تا بفهمیم رنگ سال ۲۰۲۱چیست ؟ و چه ویژگی روانی دارد و چرا انتخاب شده؟جالب است بدانید شرکت جهانی پنتون” در نیو جرسی آمریکا ،که هرساله معرفی کننده ی رنگ سالانه در جامعه ی جهانی است، ثبات و آرامش را با رنگ سال ۲۰۲۱ امید و انرژی ونشاط و آرامش را به عرصه ی جامعه ی مد وارد کرده تا این رنگ زیبا فرصتی باشد که آرامش و آسودگی خاطر را به احساسات و زندگی روزمره ی مردم درسراسر دنیا هدیه کند.
رنگ سال همیشه در ماه “دسامبر ” اعلام شده ودر فرهنگ جهانی به مردم معرفی میشود امسال رنگ جذاب و جالب انتخاب شده از طرف این موسسه ( زرد و فیلی یا به قولی زرد و طوسی ) است.
حالا بیایید تا باهم به ویژگی و روانشناسی این دورنگ پرداخت و دنیای این دورنگ جالب و دوست داشتی رو بهتر بشناسیم .خودم به شخص از دوستاران این رنگ بوده و هستم.

رنگ سال 2021 چیست؟

روانشناسی رنگ زرد

این‌روزها که جامعه به علت شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز رنگ باخته و شرایط سخت زندگی به لحاظ روحی و روانی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده است “شرکت بزرگ پنتون” با انتخاب زرد جذاب رنگ دیگری به دنیا بخشید، به راستی درخشش و انرژی این رنگ،نیازِ این روزهای مردم دنیاست

این رنگ یکی از جذاب ترین رنگهای شناخته شده است به دلیل حس انرژیک و بالای که از نظر روانی برای انسان ایجاد میکند یک رنگ انرژی دهنده ،شاد،جذاب است که نماد شور و هیجان .انرژی .گرما.نشاط .امیدواری و روستایی است تزئین منزل با این رنگ نشاط و حس مثبت بالایی را در فضای منزل و احوالات شما تزریق میکند .این رنگ برای ایجاد نشاط و انرژی و حس مثبت در ترکیب پوشش و لباس نیز یکی از رنگهای منتخب است. که با انواع مختلف رنگها به راحتی ست شده و انواع مختلفی دارد زرد تیره .زرد روشن . لیمویی .زرد کهربایی.که امسال در سال ۲۰۲۱ رنگ زردلیمویی یا بهتر بگیم زرد روشن انتخاب شده است.
این رنگ زیبا جز رنگهای اصلی در طیف گسترده رنگها محسوب شده و ارز روانشناسی معنای نشاط .انرژی .امید و قدرت بوده و در بهبود روحیه و نشاط دهی بسیار موثر است.

روانشناسی رنگ خاکستری

رنگ ملایم و دوست داشتی خاکستری در طیف های مختلف وجود دارد از جمله. فیلی. دودی. خاکستری روشن.خاکستری تیره .سربی . نقره ای تیره که در این دسته قرار دارند .این رنگ به لحاظ روانی در شما حس اطمینان. اعتماد.آرامش.سکون. ایجاد کرده و نماد سازش .آرامش. و اطمینان خاطر است.
استفاده از این رنگ در پوشش همین حس را به مخاطبین شما القا کرده و جلوه ی زیبا تری در ترکیب بارنگ زرد.لیمویی.قرمز.صورتی. سورمه ای .زرشکی یا مشکی دارد.این رنگ جز رنگهای خنثی محسوب شده و با رنگ های مختلفی “سِت” میشود. در سال ۲۰۲۱ رنگ خاکستری را در کنار زرد روشن یا لیمویی انتخاب کردند که نشاط انرژی آرامش و اطمینان را در جهان و جوامع بشری تزریق کنند تا به لحاظ روانشناختی و تعدیل روحیه باتوجه به شرایط ویژه ی” covid_19″کمکی کرده باشند

ترکیب زرد و خاکستری ( زرد و فیلی )

ترکیب این دو رنگ پیامی از خوشبختی را میرساند که با قدرت و انرژی همراه است و در شرایط فعلی برای افزایش امید انتخاب شده ،شما با دیدن خاکستری و زرد در واقع باید احساس کنید که همه چیز روشن تر خواهد شد و این تاریکی و سکون که در خاکستری پنهان است با گرما و روشنی رنگ زرد کنار زده می شود. همانطور که سختی ها روبه زوال خواهند رفت و روزهای سخت کرونا خواهند گذشت و فقط خاطره ای از آن برای آیندگان می ماند و این ما هستیم که باید در این شرایط سخت حافظ و نگهبان روح و جسم خود بوده و با نکات روانشناسی و رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر بکوشیم.تا از مسیر سخت گذر کنیم.*( سپاس از زحمات بی دریغ کادر درمان و پرسنل بیمارستانی در این ایام)*ترکیب این دو رنگ در واقع به نوعی وعده ی گرما و روشنی آفتاب است . پنتون با قرار دادن این دو رنگ در کنار هم قصد داشت پیام روزهای خوش و روشن که با تکیه بر تلاش و پشتکار مردم در پناه رعایت پروتکل های بهداشتی بدست می آید را اعلام کند و نشان دهد که میتوان روزنه ی امید را در وجود خود روشن کرد حتی در شرایط دشواری که دنیا درگیر ویروس عجیب کروناست.
امیدوارم با انتخاب این رنگها در پوشش خود این انرژی .سرزندگی . آرامش . و امید به روحیه و زندگی فعلی شما رنگ دیگری ببخشید و حال دلتان خوش باشد
شما با استفاده از این رنگها هم در مخاطبین خود حس مثبت بالایی ایجاد میکنید هم اگر یک فروشنده پوشاک هستید میتوانید ترکیب این دورنگ را در کنار رنگ های شاد دیگر به مشتری پیشنهاد کنید.
در پایان به رسم ادب برای قدردانی تشکر میکنیم از تمامی پرسنل های عزیز در کادر درمان و بخشهای بیمارستانی “در سراسر کشور”خاصه شهر زیبای اصفهان، در این روزهای سخت ما مدیون زحمات شما هستیم و خواهیم بود و بر دستان شما بوسه میزنیم.خدواند حافظ و نگهبان همه ی عزیزان در بخش کادر درمان و امور بیمارستانی باشد*خاصه پدر عزیزم که عضوی از خانواده ی بزرگ کادر درمان در اصفهان بوده و این روزها در خط مقدم کرونا و جبهه ی سلامت مشغول خدمت رسانی هستند*

برای تمام شهدای سلامت در این مسیر،آرامش و آمُرزش خواستاریم روحشان شاد یادشان گرامی.
. مخاطبین عزیز و آنلاین بازار لباس برای همگی شما عزیزان آرزوی صحت و سلامت داریم در پناه خدای مهربان، برکت برایتان آرزو مندم. امیدوارم سال جدیده پیش رو برایتان سرشار از شادی ،نشاط ‌،روتق ،اعتماد ،اطمینان، آرامش،آسایش ،عشق و برکت باشد.
حتما عضو کانال تلگرام ما باشید و محصولات متنوع در پخش زنانه و بچه گانه را مشاهده کنید.
( مرکز پخش لباس زنانه و بچه گانه بازار لباس _ارسال به سراسر کشور )

یاحق ”

®©■هرگونه کپی برداری ازاین مقاله با ذکر کامل نام نویسنده و سایت بازار لباس همراه با لینک دهی مستقیم مجاز خواهد بود ■
نویسنده و کارشناس سایت:سیما نظامی _کارشناس ارشد روانشناسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *