رنگ سال 1399

رنگ سال 1399

رنگ سال 1399 چه رنگی است

سلام مخاطبین عزیز سایت با بحث جذاب مدو زیبایی در خدمت شما هستم و میدانم مشتاق دانستن رنگ سال ۱۳۹۹ هستید.شما اگر مطالب این مقاله را بخاطر سپرده و هنگام فروش شبهای عید ،از آنها استفاده کنید هم بهتر مشتری را راهنمایی خواهی کرد و هم فروش بیشتری میکنید زیرا با دادن این اطلاعات مثبت به مشتری هایی که اهل مدو پوشش طبق رنگ سال هستند،موفق به جذب آنهابرای خرید از مغازه ی خود میشوید.مردم فروشنده ی خوش برخورد ،با انصاف و دارای اطلاعات عمومی به روز را دوست دارندو درگفتگو با او،بیشتر راغب به خرید خواهندشد. برویم سر اصل مطلب همانطور که میدانید در ابتدای هرسال رنگی به عنوان مد سال اعلام میشود و کم کم درمغازه ها و پوشاک و وسایل خانگی و طراحی های دکور و وسایل آرایشی و کیف وکفش و هرچه فکرش را کنید،نمایان شده در سطح شهرها و کشورها و جهان فراگیر میشود امروزه ما در زمانی زندگی میکنیم که باتوجه به شرایط وروحیات مردم درسراسر دنیا ،به حس آرامش و اطمینان بیشتری نیاز هست، باتوجه به این نکته ” شرکت جهانی پنتون” در نیو جرسی آمریکا ،که هرساله معرفی کننده ی رنگ سالانه در جامعه ی جهانی است، ثبات و آرامش را با رنگ سال ۲۰۲۰ یعنی آبی کلاسیک4052_19یا آبی کاربنی به عرصه ی جامعه ی مد وارد کرده تا این رنگ زیبا فرصتی باشد که آرامش و آسودگی خاطر را به احساسات و زندگی روزمره ی مردم ،درسراسر دنیا هدیه کند.
رنگ سال ،همیشه در ماه “دسامبر ” اعلام شده ودر فرهنگ جهانی به مردم معرفی میشود از نظر panton این رنگ درگذشته در بخش طراحی داخلی ومد طرفدار بیشتری داشته و اکنون در سال جدید به عنوان رنگ سال( آبی کلاسیک یا آبی کاربنی) انتخاب و معرفی شده است.

فروشگاه بازار لباس مرکز پخش لباس های زنانه مطابق با مد روز و بهترین کیفیت

رنگ سال 1399 چه رنگی است

روانشناسی رنگ سال1399

(طیف های آبی روشن _ آبی تیره _ فیروزه ای آبی نفتی و آبی کاربنی_ آبی کلاسیک یا طیف های آن)
رنگ آبی یکی از تم رنگهای دوست داشتنی و جذاب برای آقایان است که اغلب طرف دارش هستند. که به عنوان یک رنگ آرامش دهنده تفاسیر روانشناسی خود را دارد.

آبی تیره(آبی کاربنی_ رنگ سال )
نمادی از قدرتمندی _ علم و دانش _ هماهنگی _ آرامیدگی، آرامش_عقل _ خرد _پرستش میباشد.

شخصیت شناسی رنگ آبی کاربنی

افرادی که رنگ آبی را دوست دارند افرادی هستند که در گذشته سیر کرده و آغلب احساساتی و زود رنج بوده و قلب رعوفی دارند افرادی صادق و درست کار با اعتماد به نفس بالا هستند و جدیت و مسولیت پذیری کارهایشان را به اتمام می رسانند.
صبور عاقل و کار دان بوده و افرادی که زود جوش و خوش مشرب هستند اما با افراد ناآشنا و غریبه خیلی زود ارتباط نمیگیرند‌.رنگ آبی برای آرامش و تمدد اعصاب مفید بوده ذهن را انرژی میبخشد.
پوشیدن رنگ آبی ضربان ریتمیک قلب شما را کاهش داده و باعث کاهش تنش و استرس بدن میشود.
همچنین افراد چاق با استفاده از ظروف آبی میتوانند میزان پرخوری را کاهش داده وزن کم کنند.مثلا انتخاب بشقاب آبی رنگ یا  سفید_سورمه ای ،در کاهش (میل و اشتها )خیلی موثر است و مغز را تخت تاثیر قرار میدهد.
اما یک نکته ی مهم را دقت کنید که دکوراسیون وسایل و لوازم منزل را یکدست با آبی طراحی نکنید زیرا زندگی در مکانی که آبی یکنواخت باشد باعث ( depressionیا افسرده شدن )شما میشود.
همچنین پوشیدن رنگ آبی باعث ترشح هورمون هایی در بدن شده که بر هوشیاربودن و آگاهی مغز تاثیر گذاشته که باعث شاد ی و آرامش شما شده.ودر طول روز آرامشی درحرکات و رفتارتان جریان خواهد داشت.

جالب است بدانید که

امروزه جهت حمایت و دفاع از حقوق کودکان در کشور آمریکا روبان آبی نماد منع کودک آزاری است. همچنین در بخش تاریخی این رنگ که بررسی کردیم نکات جالبی یافت شد یونانی های قدیم معتقد بودند که رنگ آبی شیاطین را از روح آدمی دور میکند. حدود ۶۰ درصد پرچم های جهان به رنگ آبی دیزاین و طراحی شده اند‌.
هندوها معتقد هستند که خدای کریشنا نیزپوست آبی رنگ دارد.از این رو این رنگ برای آنها مقدس و پاک و قابل احترام است.همچنین درکشور بلژیک طیف رنگ صورتی متعلق به نوزادان پسر و طیف رنگ آبی متعلق به نوزادان دختر است .درست برعکس سلیقه ی مردم کشور عزیز ما ایران .
در دین مبین اسلام نیز ،رنگ آبی ،مقدس و پاک و آرامش دهنده است .و حس معنوی و نیایش را در روح و روان جاری کرده ،شما با آرامش بیشتری هنگام ستایش خداوند متعال ،دعا میکنید.برای همین بیشتر مساجد و گنبدهای آنها با رنگ آبی از طیف فیروزه ای اش، تزئین و رنگ آمیزی شده یا کاشی هایی یا آبی تیره وترکیبی از (رنگهای سفید _زرد_سرمه ای _فیروزه ای _و گاها قهوه ای روشن) در طراحی کاشی دیوار مکان های معنوی به چشم میخورد .رنگ آبی در کنار رنگ های نام برده هارمونی قشنگی ایجاد میکند.
یکی از این مکان های زیبا که از گستره ی طیف های آبی در آن به کار رفته وحس قشنگ و آرامی به شما منتقل میکند،مسجد شیخ لطف الله در میدان نقش جهان اصفهان است.دیگر مساجد این شهر نیزنمونه ای از جلوه و زیبایی این رنگ را به نمایش گذاشته و چشم نواز است.

رنگهایی که میتوانید برای ست کردن لباس و ترکیب با آبی کاربنی به مشتری پیشنهاد کنیددر طیف های سفید،لیمویی،زرد،آبی روشن ،نارنجی ،مشکی ،نسکافه ای ،سبزروشن ، و…است.

رنگ سال 1399
با وجود این جذابیت ها و اطلاعاتی که راجب رنگ آبی مطرح کردیم جالب است بدانید یک بار در سال ۲۰۰۸ رنگ آبی به عنوان رنگ سال انتخاب شده بودن حال دوباره در سال ۲۰۲۰ این رنگ زیبا برای سال نو تایید و انتخاب شده است.با وجود اعتقادات گوناگون مردم در جاهای مختلف جهان با هر دین وآیین و علاقه ای که به این رنگ دارند ،انتخاب آن از طرف (شرکت پنتون )خالی از لطف نبوده جای امید است که امسال زندگی شما و مردم سراسر جهان که از این رنگ در زندگی روزمره ی خود استفاده خواهند کرد،توام با آرامش ،صلح ،اعتماد ،صداقت، معنویت و دوستی باشد.امیدوارم از این رنگ دوست داشتنی در جشن ها و شادی های کوچک و بزرگ خود استفاده کرده لذت ببرید.نظرات سازنده و مثبت شما در بخش دیدگاه باعث دلگرمی ماست.لطفا بعد از مطالعه نظرات خود را بنویسید.*ایام به کام _همچون رنگ آبی، لحظه هایتان آرام*

®©■هرگونه کپی برداری ازاین مقاله با ذکر کامل نام نویسنده و سایت بازار لباس همراه با لینک دهی مستقیم مجاز خواهد بود ■

_نویسنده سایت بازار لباس: سیما نظامی کارشناس ارشد روانشناسی

22 پاسخ
  1. game of thrones
    game of thrones می گوید

    Remarkably! It is like you read my mind! A person seem to know therefore much relating to this, exactly like you authored it in it or something. We believe which you can do with a few images they are driving the message house a bit, besides that, this is great blog. A exceptional read. I will certainly revisit once more. Charlot Brigham Thetis

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello dear audience, I hope you enjoy reading. Thank you for taking the time to read and write your opinion. I am glad that the article is useful and interesting for you. Thank you for your positive energy.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hey Baby. Our site will be activated soon, but this is not possible at the moment. For now, visit our site from time to time to see new content.
      Thanks for your attention

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Kumusta mahal na kaibigan, hindi posible na bumili sa pamamagitan ng site at walang maaaring mairehistro at maaprubahan. Ang mga customer lamang sa Iran ang makakabili sa pamamagitan ng mga online na benta sa Telegram. Mga miyembro sila ng Telegram channel.

      پاسخ
  2. erotik
    erotik می گوید

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something that I think I would never understand. It seems too complicated and extremely broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it! Celie Inglebert Fulvi

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *