فروش پوشاک زنانه در منزل

فروش پوشاک زنانه در منزل به عنوان یک کسب و کار خانگی درجهت کار آفرینی

طی دریافت پیام و کامنت هایی که داشتم چند تن از مخاطبین عزیز سایت و کانال بازار لباس در خواست راهنمایی در زمینه ی فروش پوشاک در منزل را داشتند و خواهان دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتر بودند.

چگونه میتوانم بدون تاسیس مغازه در منزل لباس بفروشم و یک شغل خانگی داشته باشم ؟

من میخوام مغازه ی پوشاک بزنم خانم نظامی منتها قبلش دوست دارم در قالب خانگی این شغل امتحان کنم لطفا راهنمایی کنید برای فروش در خانه چه کنم؟

بعد از درخواستهای مکرر، ازاین رو تصمیم به نگارش مقاله ای در این زمینه گرفتم با من همراه باشید تا در طول مقاله برسی کنیم که برای فروش پوشاک در منزل به چه نکات و تمهیداتی باید توجه داشت تا موفق بود.دوستان عزیزی که این سوال پرسیدند برای فروش خانگی چکار کنم؟

لطفا من راهنمایی کنید، مخاطب عزیز،من به عنوان کارشناس به درخواست شما به دیده یک شغل خانگی نگاه میکنم ، درنتیجه شما اول از همه باید بدانید که فروش پوشاک در منزل یعنی وارد شدن به فضای کسب و کار خانگی ،یکی از فرصت های شغلی در جریان صنعت و اقتصاد کشور《 مشاغل خانگی 》هستند که《 فروش لباس در منزل》هم یکی از آنهاست .
اولین نکته در شروع فروش پوشاک در منزل به عنوان یک کسب و کار خانگی و نقش شما به عنوان یک فروشنده این است که در درجه ی اول همدلی و همکاری اعضا خانواده را جهت انجام این کار داشته باشید با آنها صحبت کرده فضای خانه و شرایط روحی اعضا را بررسی کرده و به یک وحدت و یکپارچگی برسید و باهم صحبت کرده و همکاری و حمایت یکدیگر را داشته باشید یا حداقل اگر شما به تنهایی قصد انجام این کار را در خانه دارید باید با شما همراهی لازم را داشته باشند.
دومین نکته در فروش خانگی پوشاک که نوعی از مشاغل خانگی به حساب می آید
این است که حتما خصوصیات اخلاقی و فردی خود و دیگرانی که قصد همکاری با شما را دارند درنظر داشته باشید مثلا باید حوصله ی وقت گذاشتن برای مشتری را داشته باشید یا از ارتباط اجتماعی خوبی برخودار باشید با لبخند و خوش صحبتی با مشتری ارتباط برقرار کنید مثلا اگر قرار است کسی هم با شما همکار شود به او بگویید داشتن فن بیان و ارتباط موثر با مشتری در کنار ادب و احترام اثر مثبت تری در فروش موفق تر خواهد داشت پس در برخورد با مشتری و فروختن اجناس صبور باشد .
سومین نکته این است که به بررسی و تحقیق راجب بازار و نیاز مردم منطقه ی هدف و جایی که کار فروش را میخواهید انجام دهید پرداخته و سلیقه ی مردم منطقه یا احالی و مشتریان خود را بشناسید .همچنین متناسب فصل پوشاک زنانه و….تهیه کنید.شما باید بدانید مشتری به چه لباس یا محصولی الان نیاز دارد مثلا اگر بالای شهر هستید رنگ و سلیقه و طرح لباس هایی که در آن مناطق فروش میرود فرق میکند قاعدتا باید شیک تر .با کیفیت تر .ظاهری متفاوت شاید در سبک و طرح و مدلش داشته باشند .مثلا مانتو های جلو باز .بافت خفاشی . تاپ بافت نیم تنه ،بافت آستین سرشانه باز یا حریر دانتل نازک یا حریر شلوار لی های قد ۸۵ یا تنگ و چسبان همراه کیف و کفش و چکمه های ساقدار چرمی بیشتر آن مناطق در فصل پاییز و زمستان فروش دارد.تناژ رنگهایی که مردم بالای شهر می پسندند ملایم تر و ساده و به دور از طرح های شلوغ یا شاین( براق ) است.
و در مرکز یا منطقه ی متوسطی از شهر سبک ها و تناژ رنگ ها کمی پر تر است رنگ بندی ها و طرح هایی که در بالای شهر فروش میرود ممکن است در منطقه ی متوسطی از شهر کمتر خواهان داشته باشد مثلا در مرکز و مناطق متوسط دوست دارند علاوه بر طرح و نقش و رنگ قشنگ لباس پوشش دهی و حجاب خوبی هم داشته و زیادی باز یا نازک نباشد بسته به سلیقه انتخاب و طرحی که مردم هر منطقه می پسندند محترم و در جای خود قابل احترام است.این شما هستید که باید دامنه ی فروش و جامعه ی هدف خود ( مشتریان خود را) شناسی کنید و بدانید برای چه گروهی از مشتریان متناسب سلیقه ،جنس تهیه و به فروش برسانید.
_چیزهایی که برای کسب و کار خانگی در زمینه ی فروش پوشاک لازم است
اگر قرار است به عنوان یکی از مشاغل خانگی وارد این عرصه شده و شروع به فروش در محدوده ی خانه یا منطقه ی خود کنید باید چند نکته را مد نظر داشته و بعد شروع به کار کنید.
۱.داشتن نقشه ی راه یا طرح نویسی
شما باید بدانید از کجا قرار است آغاز کرده و به کجا بروید باید طرح و برنامه ای برای خود بنویسید مثلا قرار است روزانه چند ساعت از وقت خود را صرف فروش و کار کرده و چند ساعت را به امور خانه و خانواده برسید
۲.انتخاب فضای مناسب
قرار است کجا یا چه فضایی را به این کار اختصاص دهید مثلا به عنوان یک شغل خانگی اگر قرار است به فروش پوشاک زنانه بپردازید آیا فضای کافی و مناسب دارید؟ برفرض مثال یک اتاق اضافه در منزل ،بالا خانه ای که جدا از فضای مسکونی شماست .انباری یا اتاقکی تمیز و کوچک در گوشه ی حیاط .پارکینگ خانه تان و جایی که حدس میزنید برای کار شما مناسب باشد باید در نظر گرفته تمیز و مرتب کنید.همچنین باید به گونه ای باشد که ایجاد سروصدا ،شلوغی یا مزاحمت برای همسایه ها یا اعضا خانوادتان نداشته و با آرامش و آسودگی خاطر با مشتریان صحبت کرده و این حرفه را شروع کنید
۳.برنامه ریزی مالی
آیا سرمایه ی اولیه ی این کار را مهیا کرده اید؟ قرار است از کجا تهیه شود؟وام بانکی؟ قرض گرفتن از یک دوست؟ پس انداز سالانه ی شما، یا برفرض پولی که برای این کار دارید چقدر؟و چگونه باید در ابتدای راه تهیه و مدیریت شودتاخرید اجناس و فروش و بازگشت مالی موفق داشته باشید.شما باید بسته به توان مالی خود یک مبلغ اولیه جهت خرید اجناس آن هم بصورت عمده داشته باشید. نکته ی آموزشی : 《برای این کار بهتر است ابتدا از چند مدل مقدار کمی را خرید کنید مثلا نیم جین یعنی ۶ عدد از هر مدل بعداز چند ماهی فروش هم سلیقه و سبک مشتریان را متوجه شده اید هم تجربه هایی از اجناس فروخته شده کسب نموده هم با مدیریت مالی از ضرر احتمالی پیشگیری کرده اید بعدا اگر در فروش مدلی موفق بودید میتوانید در سفارشات بعدی تعداد جین بیشتری خرید کنید.
۴.سرچ عمده فروش پوشاک زنانه و خرید اجناس اولیه
پیدا کردن چند منبع و کانال ارتباطی پوشاک به شما کمک میکند که جنس و لباس هارا جهت فروش خانگی تهیه کنید، درواقع شما باید در ابتدای راه به خوبی با یک عمده فروشی لباس زنانه لینک شده کار خود را آغاز کنید و در ابتدای امر از او بخواهید که اگر برایش مقدور است از هر مدل حداقل نیم جین یعنی ۶ عدد به شما بصورت عمده بفروشد.ضمنا لازم نیست صد مدل لباس خریداری داری کنید فعلا ۴ الی ۵ مدل از پوشاکی که فکر میکنید در این فصل یا فصل مورد نظر شما بیشتر فروش میرود خریده و به عنوان دست گرمی کار فروش را شروع کنید.در انتخاب مدل یا لباس مناسب فصل و بازار از عمده فروشی که از او اجناس خود را خریداری میکنید بپرسید 《 الان چه لباس هایی بیشتر فروش دارد که بخرم ؟مثلا به شما میگویید بافتهای گپ ،مانتو زمستانه بافت.شومیز برای بهار و تابستان یا مثلا پالتو رو سری کیف و کفش .لباس مجلسی. سارافون. انواع مختلف دورس در طرح و رنگ های متنوع تیشرت های نخی یا سنگ شور طرحدار مثل مدل میسن تین یا طرح لی و….لباس هایی که متناسب بازار و نیاز مشتری باشد و تهیه کنید بهتر فروخته میشوند.در زمینه ی خرید پوشاک زنانه .لباس زنانه عمده .شومیز .لباس مجلسی عمده و هر گونه پوشاک زنانه بصورت عمده میتوانید از سایت بازار لباس یا کانال تلگرام بازار لباس خریداری کرده با ما به عنوان منبع اصلی و بزرگی از فروش پوشاک زنانه بصورت عمده که برای سراسر کشور سفارش و ارسال و فروش داریم در ارتباط باشید
میتوانید به کانال تلگرام ما که آدرس آن با علامت آبی رنگ، در بالای سایت بازار لباس قرار دارد بپیوندید و خرید های عمده ی پوشاک زنانه مورد نیاز خود را انجام دهید برای این کار با شماره تلفن همراه در بالای سایت هم میتوانید تماس بگیرید
۵.تهیه ی وسایل مورد نیاز در فروش خانگی پوشاک
وقتی فضا و مکان مناسب انتخاب شد باید وسایلی را نیز مهیا کرده و چیدمان و نظم دهی را آغاز کنید برای فروش پوشاک در منزل یا فروشندگی خانگی پوشاک بهتر است چند چیز خریده در محیط یا جایی که قرار است فعالیت کنید قرار دهید.
یک_ تعدادی میزو صندلی برای استراحت مشتری
دو_ چند رگال فلزی لباس با گیره متصل کننده( شماباید لباس ها و اجناس فروشی خود را به گونه ای بچینید که هم مرتب و جذاب باشد و هم مدل ها در دید راس و نگاه مشتری باشد و هم یک انسجام و نظم دهی قشنگی در محیط پارکینگ یا اتاق کار شما وجود داشته باشد. نباید نامرتب و در هم اجناس را روی یکدیگر ریخته و مشتری لابه لای آنها به دنبال مدلی جهت خرید باشد این سبک فروش ،حس خوبی به مشتری شما نخواهد داد.( اگر هزینه ی کافی جهت خرید رگال ندارید حداقل جایی مخصوص البسه انتخاب کرده و آن ها را روی دیوار بیاویزید یا مرتب در چند قفسه بچینید. قرار نیست اگر شما مغازه ندارید فروش و ارائه ی لباس یا محصولتان به مشتری ،نظم و انظباط نداشته و اصطلاحا 《 خانگی 》باشد.
چند نکته ی کاربردی
یادتان باشد حتی اگر در فضای پارکینگ خانه فروشندگی میکنید نظم.شیک بودن‌.و قانون مندی فروشتان را حفظ کنید .همچنین همیشه با ظاهری آراسته و مناسب به حضور مشتریان خود بیایید با لباس خانگی یا سرو وضع نامرتب هیچ گاه به پارکینگ خانه حتی برای فروش به همسایه ای که با شما آشناست نیایید .شما باید به مشتری احترام گذاشته و پرستیژ کاری داشته باشید و همیشه در برخورد با مشتری و فروختن اجناس خوش رو .خوش. صحبت .صبور .و به لحاظ ظاهری مرتب باشید.گفتگوی درست با مشتری استفاده از کلمات زیبا و شیک معرفی محصول به مشتری توضیح راجب مزایای یک لباس و اینکه مناسب چه مکانی است و ….به خوبی برای مشتری توضیح دهید تا او ترغیب به خرید شود.به مشتری حتما حق انتخاب داده و بگذارید انتخابش را بکند اگر از شما راهنمایی خواست قشنگ ترین مدلی که فکر میکنید به رنگ پوست و اندام او می آید ، حتما به او معرفی کنید. فن بیان و ارتباط اجتماعی موثر با مشتری در فرآیند فروش شما تاثیر بسیاری دارد.
سه_پارتیشن چوبی یا پرده و یکی دو آینه
در قسمتی از اتاق کار یا جایی که در آن اجناس را میفروشید مثلا پارکینک خانه یک پرده یا پارتیشن چوبی قشنگ و آینه ،قرار دهید تا اگر لباسی نیاز به پرو داشت شما فضای مناسب برای مشتری آماده کرده باشید.
چهار_دو الی سه مانکن
یکی دو مدل از لباس های زنانه یا مجلسی را در تن مانکن کرده در کناری از فضای کار خود قرار دهید .اگر توانستید و امکان این بود میتوانید از مدل های زنده جهت پوشیدن و نمایش و تبلیغ لباس در محیط فروش استفاده کنید. که به گونه ای برای مشتری نمایش مدل دهید.( این تکنیک مناسب کسانی است که شوی لباس برگذار میکنند، شما میتوانید از مانکن مصنوعی استفاده کنید که مقرون به صرفه تر است.
پنج_یک تلفن
شش_دستگاه پز جهت انجام خرید با کارت بانکی
هفت_میز و صندلی که مسول فروش روی آن نشسته یا آنجا را به عنوان صندوق جهت فروش و دریافت هزینه ها در نظر بگیرد.
هشت_سیستم گرمایشی یا سرمایشی مناسب .اگر فضا یا اتاق کار شما یا پارکینگی که انتخاب کردید برفرض سرد است یا گرم وسیله ی مناسب جهت گرم کردن فضا یا پنکه جهت تهویه ی هوا یا خنک کردن محیط تهیه کنید.
نه_سطل زباله در گوشه ای از محیط کار داشته باشید.
ده_چند کیسه نایلن مناسب داشته باشید که اگر مشتری خرید خود را انجام داد اجناس را در کیسه به او تحویل دهید .البته برخی مشتریان شما هم هستند که هنگام خرید لباس یا جنسی که خریدند را در کیف یا ساک دستی که همراه دارند میگذارند به هر حال شما باید آمادگی داشته و چند کیسه پلاستیک یا نایلن نیز تهیه کنید.
یازده_یکی دو گلدان جهت تزیین محیط.
دوازده_نور مناسب در محیط .حتما از چراغ های خوش نور و روشن استفاده کنید تا محیط تاریک نباشد یا در انتخاب رنگ لباس مشتری دچار خطای دید نشود ،اگر نور پردازی خوب باشد مشتری بهتر به خرید از شما ترغیب میشود در فضای تنگ و تاریک و نامناسب یا کم نور موفق به فروش خوبی نخواهی بود.
سیزده_یک دفتر و چند خودکار و قیچی و چسب نواری در محیط کار داشته باشید.
چهارده_اگر برایتان مقدور است یک کلمن آب و لیوان هم تهیه کنید. شما قرار است فروشندگی پوشاک را در فضای خانگی انجام دهید اما با تهیه ی چیز های ساده هم مشتری خوشحال میشود و هم شما با نظم و دیسیپلسن خود در فروش موفق تر عمل کرده و در دید مشتری جذابیت خواهی داشت.
۶_تعیین وظیفه برای کسانی که قرار است در محیط خانه جهت فروش خانگی با شما همکاری کنند.مثلا کسی در پارکینگ مسول دریافت پول از مشتری باشد و حسابهای دفتری را یاد داشت کند.کسی هم مسول تهیه ی اجناس از بازار بوده و با عمده فروش پوشاک زنانه در ارتباط باشد.و کسی هم با مشتریان ارتباط برقرار کرده فرآیند فروش را پیش ببرد.اگر قرار است با چند نفر کار کنید باید به تعیین و تقسیم بندی وظایف برای هر شخص بپردازید .در غیر این صورت اگر قرار است خودتان به تنهایی همه ی این کارها را انجام دهید حداقل وقت و ایام هفته را برنامه ریزی کنید. این که چه روزهایی به فروش بپردازید .چه روزهایی به بازار بروید.
۷_حساب های دفتری اجناس خریداری شده از عمده فروش ، را منظم و مشخص حتما در یک دفتر جدا یاداشت کنید یک دفتر هم برای اجناس و فروش خانگی خود در نظر داشته باشید.نکته ی مهم: 《هرگز ،هرگز نسیه نفروشید شما تازه کار خود را آغاز کرده اید و باید سرمایه ی شما جهت خرید مجدد و شارژ محصولات جدید حفظ یا برگشت شود.پس در هر صورت نقد فروشی کنید و از حساب نسیه حتی دوست و آشنا خود داری کنید. 》 در دفتر فروش خودتمام هزینه هایی که در طول ماه و برای کار پرداخت کرده اید را مرتب و درست یاداشت کرده داشته باشید تا در انتهای ماه ،چگونگی سود و زیان و هزینه های مصرفی خود را ببینید چندماهی که بگذر دستان می آید که فروش و سود و هزینه های پرداختی این کار چند و چگونه بوده است.کم کم در این کار تجربه بدست می آورید و اگر تصمیمتان جدی شد بعدا مغازه ی پوشاک خود را تاسیس کنید.

بازاریابی بخش مهم در فروش مشاغل خانگی
شما باید در ابتدا خود را به اقوام دوستان و آشنایان معرفی کنید و از آن ها بخواهید شما را به دیگر دوستانشان معرفی کنند و اصطلاحا 《 برایتان مشتری بفرستند 》 همچنین یک گروه در تلگرام یا واتس آپ بزنید و مشتریان خود را در آنجا عضو کنید که باهم در ارتباط باشید. یا کانال تلگرام درست کرده و ارتباط یک طرفه با مشتری داشته باشید و عکس اجناس خود را در آن گذاشته تا اعضا ببینند و جهت خرید به شما مراجعه کنند.یا مثلا یکی دوتا عکس از اجناس جدیدی که در کانال پوشاک زنانه عمده فروشی که از او جنس میخرید برداشته و در کانال تلگرام خود بگذارید و زیر آن بنویسید در صورت سفارش مشتری، می آوریم.اگر مشتریان کانال شما آن مدل را پسندیدند برای فروش بیاورید. این بخش در فروش خیلی مهم و حیاتی و اثرگذار است اگر به خوبی در محله ،منطقه ،و دوستان و آشنایان معرفی شوید به بازاریابی و فروش خود کمک زیادی کرده موفق تر خواهی بود. همچنین میتوانید یک متن تبلیغی یا معرفی خود در قالب فروش پوشاک و لباس زنانه در یک پیامک نوشته آن را در گروه های دوستانه یا به مخاطبین عزیز خود ارسال کنید تا کم کم شناخته شده مشتری پیدا کنید. مثلا متنی با این مضمون:(( با سلام و احترام خانم یا آقای ایکس هستم که لباس زنانه از قبیل شومیز_تیشرت.روسری.مانتو.شلوار نخی.لباس مجلسی یا بافت زمستانه ، میفروشم.کسانی که مایل به خرید بصورت تک فروشی، از من هستند به شماره ی من تماس گرفته یا پیام دهند در خدمت شما دوستان عزیز هستم.))و این پیام را در گروهایی که عضو هستید با اجازه ی ادمین گروه بفرستید.حتما جهت فروش تکی لباس زنانه پیج اینستاگرام بسازید و عضوگیری کنید برای تک فروشی اینستاگرام خیلی خوب جواب میدهد.سعی کنید با عمده فروش پوشاک زنانه ای کار کنید و از کسانی جنس و لباس بخرید که کارهای شیک و خاص دارند اگر شما پوشاک یا لباسی را بفروشید که خوش طرح و مدل باشد و در هر جایی یا هر مغازه ای کمتر دیده شود موفق تر خواهی بود و نسبت به مغازه دار فروش خوبی خواهی داشت.حتی سعی کنید از مشتریان خود سفارش گرفته و برایشان پست کنید مثلا اگر شما در اصفهان پیچ اینستاگرام یا تلگرام بصورت تک فروشی راه اندازی کرده اید به صورت سفارش آنلاین میتوانید برای اعضای از کانالتون که در فواصل دور تری از شما زندگی میکنند محصولات را پست کنید. مثلا ارسال پستی سفارش با شهرضا.فولادشهر.نایین.بهارستان.خیابان بزرگمهر .خیابان کاوه یا در نقاط مختلف شهر خود. اینگونه همراهی کردن با مشتری به بازار فروش شما هم کمک بیشتری میکند.با این نکات و کارهایی که ذکر شد شما در قالب یک شغل خانگی و در چهارچوب کوچک تری از بازار فروش پوشاک زنانه به کسب تجربه خواهی رسید و در پرتو این فعالیت خانگی با مزایا و معایب و چند و چون کار آشنا شده و اگر مایل بودید میتوانید در آینده کسب و کار خود را گسترش داده بعدا مغازه ی پوشاک زنانه تاسیس کنید.اینگونه شما موفق به فروش و آشنایی با آن شده و از ضرر های احتمالی هم جلوگیری کرده اید در طول کار از نظر افراد باتجربه یا فروشندگان کمک بگیرید یا به مطالعه ی کتاب و مقاله در این زمینه یعنی پوشاک و فروش بپردازید. همچنین با این کار به گونه ای وارد کسب و کار خانگی شده رونقی اقتصادی برای درآمد شما حاصل شده و به نوعی کارآفرینی موفقی را تجربه کرده، به اشتغال خود و خانواده کمک کردید.باشد که فعالیت در قالب خانگی این فرصت کسب مهارت و تجربه را برای شما مهیا کرده مفید فایده بوده باشد.خوشحال میشم بعد از مطالعه ی مقاله در صموضوع مقاله:《فروش پوشاک زنانه در منزل به عنوان یک کسب و کار خانگی درجهت کار آفرینی》
طی دریافت پیام و کامنت هایی که داشتم چند تن از مخاطبین عزیز سایت و کانال بازار لباس در خواست راهنمایی در زمینه ی فروش پوشاک در منزل را داشتند و خواهان دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتر بودند《.چگونه میتوانم بدون تاسیس مغازه در منزل لباس بفروشم و یک شغل خانگی داشته باشم ؟》《من میخوام مغازه ی پوشاک بزنم خانم نظامی منتها قبلش دوست دارم در قالب خانگی این شغل امتحان کنم لطفا راهنمایی کنید برای فروش در خانه چه کنم؟》بعد از درخواستهای مکرر، ازاین رو تصمیم به نگارش مقاله ای در این زمینه گرفتم با من همراه باشید تا در طول مقاله برسی کنیم که برای《 فروش پوشاک در منزل به چه نکات و تمهیداتی باید توجه داشت تا موفق بود.دوستان عزیزی که این سوال پرسیدند برای فروش خانگی چکار کنم؟》لطفا من راهنمایی کنید، مخاطب عزیز،من به عنوان کارشناس به درخواست شما به دیده یک شغل خانگی نگاه میکنم ، درنتیجه شما اول از همه باید بدانید که فروش پوشاک در منزل یعنی وارد شدن به فضای کسب و کار خانگی ،یکی از فرصت های شغلی در جریان صنعت و اقتصاد کشور《 مشاغل خانگی 》هستند که《 فروش لباس در منزل》هم یکی از آنهاست .
اولین نکته در شروع فروش پوشاک در منزل به عنوان یک کسب و کار خانگی و نقش شما به عنوان یک فروشنده این است که در درجه ی اول همدلی و همکاری اعضا خانواده را جهت انجام این کار داشته باشید با آنها صحبت کرده فضای خانه و شرایط روحی اعضا را بررسی کرده و به یک وحدت و یکپارچگی برسید و باهم صحبت کرده و همکاری و حمایت یکدیگر را داشته باشید یا حداقل اگر شما به تنهایی قصد انجام این کار را در خانه دارید باید با شما همراهی لازم را داشته باشند.
دومین نکته در فروش خانگی پوشاک که نوعی از مشاغل خانگی به حساب می آید
این است که حتما خصوصیات اخلاقی و فردی خود و دیگرانی که قصد همکاری با شما را دارند درنظر داشته باشید مثلا باید حوصله ی وقت گذاشتن برای مشتری را داشته باشید یا از ارتباط اجتماعی خوبی برخودار باشید با لبخند و خوش صحبتی با مشتری ارتباط برقرار کنید مثلا اگر قرار است کسی هم با شما همکار شود به او بگویید داشتن فن بیان و ارتباط موثر با مشتری در کنار ادب و احترام اثر مثبت تری در فروش موفق تر خواهد داشت پس در برخورد با مشتری و فروختن اجناس صبور باشد .
سومین نکته این است که به بررسی و تحقیق راجب بازار و نیاز مردم منطقه ی هدف و جایی که کار فروش را میخواهید انجام دهید پرداخته و سلیقه ی مردم منطقه یا احالی و مشتریان خود را بشناسید .همچنین متناسب فصل پوشاک زنانه و….تهیه کنید.شما باید بدانید مشتری به چه لباس یا محصولی الان نیاز دارد مثلا اگر بالای شهر هستید رنگ و سلیقه و طرح لباس هایی که در آن مناطق فروش میرود فرق میکند قاعدتا باید شیک تر .با کیفیت تر .ظاهری متفاوت شاید در سبک و طرح و مدلش داشته باشند .مثلا مانتو های جلو باز .بافت خفاشی . تاپ بافت نیم تنه ،بافت آستین سرشانه باز یا حریر دانتل نازک یا حریر شلوار لی های قد ۸۵ یا تنگ و چسبان همراه کیف و کفش و چکمه های ساقدار چرمی بیشتر آن مناطق در فصل پاییز و زمستان فروش دارد.تناژ رنگهایی که مردم بالای شهر می پسندند ملایم تر و ساده و به دور از طرح های شلوغ یا شاین( براق ) است.
و در مرکز یا منطقه ی متوسطی از شهر سبک ها و تناژ رنگ ها کمی پر تر است رنگ بندی ها و طرح هایی که در بالای شهر فروش میرود ممکن است در منطقه ی متوسطی از شهر کمتر خواهان داشته باشد مثلا در مرکز و مناطق متوسط دوست دارند علاوه بر طرح و نقش و رنگ قشنگ لباس پوشش دهی و حجاب خوبی هم داشته و زیادی باز یا نازک نباشد بسته به سلیقه انتخاب و طرحی که مردم هر منطقه می پسندند محترم و در جای خود قابل احترام است.این شما هستید که باید دامنه ی فروش و جامعه ی هدف خود ( مشتریان خود را) شناسی کنید و بدانید برای چه گروهی از مشتریان متناسب سلیقه ،جنس تهیه و به فروش برسانید.
چیزهایی که برای کسب و کار خانگی در زمینه ی فروش پوشاک لازم است

اگر قرار است به عنوان یکی از مشاغل خانگی وارد این عرصه شده و شروع به فروش در محدوده ی خانه یا منطقه ی خود کنید باید چند نکته را مد نظر داشته و بعد شروع به کار کنید.
۱.داشتن نقشه ی راه یا طرح نویسی
شما باید بدانید از کجا قرار است آغاز کرده و به کجا بروید باید طرح و برنامه ای برای خود بنویسید مثلا قرار است روزانه چند ساعت از وقت خود را صرف فروش و کار کرده و چند ساعت را به امور خانه و خانواده برسید
۲.انتخاب فضای مناسب
قرار است کجا یا چه فضایی را به این کار اختصاص دهید مثلا به عنوان یک شغل خانگی اگر قرار است به فروش پوشاک زنانه بپردازید آیا فضای کافی و مناسب دارید؟ برفرض مثال یک اتاق اضافه در منزل ،بالا خانه ای که جدا از فضای مسکونی شماست .انباری یا اتاقکی تمیز و کوچک در گوشه ی حیاط .پارکینگ خانه تان و جایی که حدس میزنید برای کار شما مناسب باشد باید در نظر گرفته تمیز و مرتب کنید.همچنین باید به گونه ای باشد که ایجاد سروصدا ،شلوغی یا مزاحمت برای همسایه ها یا اعضا خانوادتان نداشته و با آرامش و آسودگی خاطر با مشتریان صحبت کرده و این حرفه را شروع کنید
۳.برنامه ریزی مالی
آیا سرمایه ی اولیه ی این کار را مهیا کرده اید؟ قرار است از کجا تهیه شود؟وام بانکی؟ قرض گرفتن از یک دوست؟ پس انداز سالانه ی شما، یا برفرض پولی که برای این کار دارید چقدر؟و چگونه باید در ابتدای راه تهیه و مدیریت شودتاخرید اجناس و فروش و بازگشت مالی موفق داشته باشید.شما باید بسته به توان مالی خود یک مبلغ اولیه جهت خرید اجناس آن هم بصورت عمده داشته باشید. نکته ی آموزشی : 《برای این کار بهتر است ابتدا از چند مدل مقدار کمی را خرید کنید مثلا نیم جین یعنی ۶ عدد از هر مدل بعداز چند ماهی فروش هم سلیقه و سبک مشتریان را متوجه شده اید هم تجربه هایی از اجناس فروخته شده کسب نموده هم با مدیریت مالی از ضرر احتمالی پیشگیری کرده اید بعدا اگر در فروش مدلی موفق بودید میتوانید در سفارشات بعدی تعداد جین بیشتری خرید کنید.
۴.سرچ عمده فروش و خرید اجناس اولیه.
پیدا کردن چند منبع و کانال ارتباطی پوشاک به شما کمک میکند که جنس و لباس هارا جهت فروش خانگی تهیه کنید، درواقع شما باید در ابتدای راه به خوبی با یک عمده فروش پوشاک لینک شده کار خود را آغاز کنید و در ابتدای امر از او بخواهید که اگر برایش مقدور است از هر مدل حداقل نیم جین یعنی ۶ عدد به شما بصورت عمده بفروشد.ضمنا لازم نیست صد مدل لباس خریداری داری کنید فعلا ۴ الی ۵ مدل از پوشاکی که فکر میکنید در این فصل یا فصل مورد نظر شما بیشتر فروش میرود خریده و به عنوان دست گرمی کار فروش را شروع کنید.در انتخاب مدل یا لباس مناسب فصل و بازار از عمده فروشی که از او اجناس خود را خریداری میکنید بپرسید 《 الان چه لباس هایی بیشتر فروش دارد که بخرم ؟مثلا به شما میگویید بافتهای گپ ،مانتو زمستانه بافت.شومیز برای بهار و تابستان یا مثلا پالتو رو سری کیف و کفش .لباس مجلسی. سارافون. انواع مختلف دورس در طرح و رنگ های متنوع تیشرت های نخی یا سنگ شور طرحدار مثل مدل میسن تین یا طرح لی و….لباس هایی که متناسب بازار و نیاز مشتری باشد و تهیه کنید بهتر فروخته میشوند.در زمینه ی خرید پوشاک زنانه .لباس زنانه عمده .شومیز .لباس مجلسی عمده و هر گونه پوشاک زنانه بصورت عمده میتوانید از سایت بازار لباس یا کانال تلگرام بازار لباس خریداری کرده با ما به عنوان منبع اصلی و بزرگی از فروش پوشاک زنانه بصورت عمده که برای سراسر کشور سفارش و ارسال و فروش داریم در ارتباط باشید
میتوانید به کانال تلگرام ما که آدرس آن با علامت آبی رنگ، در بالای سایت بازار لباس قرار دارد بپیوندید و خرید های عمده ی پوشاک زنانه مورد نیاز خود را انجام دهید برای این کار با شماره تلفن همراه در بالای سایت هم میتوانید تماس بگیرید
۵.تهیه ی وسایل مورد نیاز در فروش خانگی پوشاک
وقتی فضا و مکان مناسب انتخاب شد باید وسایلی را نیز مهیا کرده و چیدمان و نظم دهی را آغاز کنید برای فروش پوشاک در منزل یا فروشندگی خانگی پوشاک بهتر است چند چیز خریده در محیط یا جایی که قرار است فعالیت کنید قرار دهید.
یک_ تعدادی میزو صندلی برای استراحت مشتری
دو_ چند رگال فلزی لباس با گیره متصل کننده( شماباید لباس ها و اجناس فروشی خود را به گونه ای بچینید که هم مرتب و جذاب باشد و هم مدل ها در دید راس و نگاه مشتری باشد و هم یک انسجام و نظم دهی قشنگی در محیط پارکینگ یا اتاق کار شما وجود داشته باشد. نباید نامرتب و در هم اجناس را روی یکدیگر ریخته و مشتری لابه لای آنها به دنبال مدلی جهت خرید باشد این سبک فروش ،حس خوبی به مشتری شما نخواهد داد.( اگر هزینه ی کافی جهت خرید رگال ندارید حداقل جایی مخصوص البسه انتخاب کرده و آن ها را روی دیوار بیاویزید یا مرتب در چند قفسه بچینید. قرار نیست اگر شما مغازه ندارید فروش و ارائه ی لباس یا محصولتان به مشتری ،نظم و انظباط نداشته و اصطلاحا 《 خانگی 》باشد.
چند نکته ی کاربردی
یادتان باشد حتی اگر در فضای پارکینگ خانه فروشندگی میکنید نظم.شیک بودن‌.و قانون مندی فروشتان را حفظ کنید .همچنین همیشه با ظاهری آراسته و مناسب به حضور مشتریان خود بیایید با لباس خانگی یا سرو وضع نامرتب هیچ گاه به پارکینگ خانه حتی برای فروش به همسایه ای که با شما آشناست نیایید .شما باید به مشتری احترام گذاشته و پرستیژ کاری داشته باشید و همیشه در برخورد با مشتری و فروختن اجناس خوش رو .خوش. صحبت .صبور .و به لحاظ ظاهری مرتب باشید.گفتگوی درست با مشتری استفاده از کلمات زیبا و شیک معرفی محصول به مشتری توضیح راجب مزایای یک لباس و اینکه مناسب چه مکانی است و ….به خوبی برای مشتری توضیح دهید تا او ترغیب به خرید شود.به مشتری حتما حق انتخاب داده و بگذارید انتخابش را بکند اگر از شما راهنمایی خواست قشنگ ترین مدلی که فکر میکنید به رنگ پوست و اندام او می آید ، حتما به او معرفی کنید. فن بیان و ارتباط اجتماعی موثر با مشتری در فرآیند فروش شما تاثیر بسیاری دارد.
سه_پارتیشن چوبی یا پرده و یکی دو آینه
در قسمتی از اتاق کار یا جایی که در آن اجناس را میفروشید مثلا پارکینک خانه یک پرده یا پارتیشن چوبی قشنگ و آینه ،قرار دهید تا اگر لباسی نیاز به پرو داشت شما فضای مناسب برای مشتری آماده کرده باشید.
چهار_دو الی سه مانکن
یکی دو مدل از لباس های زنانه یا مجلسی را در تن مانکن کرده در کناری از فضای کار خود قرار دهید .اگر توانستید و امکان این بود میتوانید از مدل های زنده جهت پوشیدن و نمایش و تبلیغ لباس در محیط فروش استفاده کنید. که به گونه ای برای مشتری نمایش مدل دهید.( این تکنیک مناسب کسانی است که شوی لباس برگذار میکنند، شما میتوانید از مانکن مصنوعی استفاده کنید که مقرون به صرفه تر است.
پنج_یک تلفن
شش_دستگاه پز جهت انجام خرید با کارت بانکی
هفت_میز و صندلی که مسول فروش روی آن نشسته یا آنجا را به عنوان صندوق جهت فروش و دریافت هزینه ها در نظر بگیرد.
هشت_سیستم گرمایشی یا سرمایشی مناسب .اگر فضا یا اتاق کار شما یا پارکینگی که انتخاب کردید برفرض سرد است یا گرم وسیله ی مناسب جهت گرم کردن فضا یا پنکه جهت تهویه ی هوا یا خنک کردن محیط تهیه کنید.
نه_سطل زباله در گوشه ای از محیط کار داشته باشید.
ده_چند کیسه نایلن مناسب داشته باشید که اگر مشتری خرید خود را انجام داد اجناس را در کیسه به او تحویل دهید .البته برخی مشتریان شما هم هستند که هنگام خرید لباس یا جنسی که خریدند را در کیف یا ساک دستی که همراه دارند میگذارند به هر حال شما باید آمادگی داشته و چند کیسه پلاستیک یا نایلن نیز تهیه کنید.
یازده_یکی دو گلدان جهت تزیین محیط.
دوازده_نور مناسب در محیط .حتما از چراغ های خوش نور و روشن استفاده کنید تا محیط تاریک نباشد یا در انتخاب رنگ لباس مشتری دچار خطای دید نشود ،اگر نور پردازی خوب باشد مشتری بهتر به خرید از شما ترغیب میشود در فضای تنگ و تاریک و نامناسب یا کم نور موفق به فروش خوبی نخواهی بود.
سیزده_یک دفتر و چند خودکار و قیچی و چسب نواری در محیط کار داشته باشید.
چهارده_اگر برایتان مقدور است یک کلمن آب و لیوان هم تهیه کنید. شما قرار است فروشندگی پوشاک را در فضای خانگی انجام دهید اما با تهیه ی چیز های ساده هم مشتری خوشحال میشود و هم شما با نظم و دیسیپلسن خود در فروش موفق تر عمل کرده و در دید مشتری جذابیت خواهی داشت.
۶_تعیین وظیفه برای کسانی که قرار است در محیط خانه جهت فروش خانگی با شما همکاری کنند.مثلا کسی در پارکینگ مسول دریافت پول از مشتری باشد و حسابهای دفتری را یاد داشت کند.کسی هم مسول تهیه ی اجناس از بازار بوده و با عمده فروش پوشاک زنانه در ارتباط باشد.و کسی هم با مشتریان ارتباط برقرار کرده فرآیند فروش را پیش ببرد.اگر قرار است با چند نفر کار کنید باید به تعیین و تقسیم بندی وظایف برای هر شخص بپردازید .در غیر این صورت اگر قرار است خودتان به تنهایی همه ی این کارها را انجام دهید حداقل وقت و ایام هفته را برنامه ریزی کنید. این که چه روزهایی به فروش بپردازید .چه روزهایی به بازار بروید.
۷_حساب های دفتری اجناس خریداری شده از عمده فروش ، را منظم و مشخص حتما در یک دفتر جدا یاداشت کنید یک دفتر هم برای اجناس و فروش خانگی خود در نظر داشته باشید.نکته ی مهم: 《هرگز ،هرگز نسیه نفروشید شما تازه کار خود را آغاز کرده اید و باید سرمایه ی شما جهت خرید مجدد و شارژ محصولات جدید حفظ یا برگشت شود.پس در هر صورت نقد فروشی کنید و از حساب نسیه حتی دوست و آشنا خود داری کنید. 》 در دفتر فروش خودتمام هزینه هایی که در طول ماه و برای کار پرداخت کرده اید را مرتب و درست یاداشت کرده داشته باشید تا در انتهای ماه ،چگونگی سود و زیان و هزینه های مصرفی خود را ببینید چندماهی که بگذر دستان می آید که فروش و سود و هزینه های پرداختی این کار چند و چگونه بوده است.کم کم در این کار تجربه بدست می آورید و اگر تصمیمتان جدی شد بعدا مغازه ی پوشاک خود را تاسیس کنید.

بازاریابی بخش مهم در فروش مشاغل خانگی
شما باید در ابتدا خود را به اقوام دوستان و آشنایان معرفی کنید و از آن ها بخواهید شما را به دیگر دوستانشان معرفی کنند و اصطلاحا 《 برایتان مشتری بفرستند 》 همچنین یک گروه در تلگرام یا واتس آپ بزنید و مشتریان خود را در آنجا عضو کنید که باهم در ارتباط باشید. یا کانال تلگرام درست کرده و ارتباط یک طرفه با مشتری داشته باشید و عکس اجناس خود را در آن گذاشته تا اعضا ببینند و جهت خرید به شما مراجعه کنند.یا مثلا یکی دوتا عکس از اجناس جدیدی که در کانال پوشاک زنانه عمده فروشی که از او جنس میخرید برداشته و در کانال تلگرام خود بگذارید و زیر آن بنویسید در صورت سفارش مشتری، می آوریم.اگر مشتریان کانال شما آن مدل را پسندیدند برای فروش بیاورید. این بخش در فروش خیلی مهم و حیاتی و اثرگذار است اگر به خوبی در محله ،منطقه ،و دوستان و آشنایان معرفی شوید به بازاریابی و فروش خود کمک زیادی کرده موفق تر خواهی بود. همچنین میتوانید یک متن تبلیغی یا معرفی خود در قالب فروش پوشاک و لباس زنانه در یک پیامک نوشته آن را در گروه های دوستانه یا به مخاطبین عزیز خود ارسال کنید تا کم کم شناخته شده مشتری پیدا کنید. مثلا متنی با این مضمون:(( با سلام و احترام خانم یا آقای ایکس هستم که لباس زنانه از قبیل شومیز_تیشرت.روسری.مانتو.شلوار نخی.لباس مجلسی یا بافت زمستانه ، میفروشم.کسانی که مایل به خرید بصورت تک فروشی، از من هستند به شماره ی من تماس گرفته یا پیام دهند در خدمت شما دوستان عزیز هستم.))و این پیام را در گروهایی که عضو هستید با اجازه ی ادمین گروه بفرستید.حتما جهت فروش تکی لباس زنانه پیج اینستاگرام بسازید و عضوگیری کنید برای تک فروشی اینستاگرام خیلی خوب جواب میدهد.سعی کنید با عمده فروش پوشاک زنانه ای کار کنید و از کسانی جنس و لباس بخرید که کارهای شیک و خاص دارند اگر شما پوشاک یا لباسی را بفروشید که خوش طرح و مدل باشد و در هر جایی یا هر مغازه ای کمتر دیده شود موفق تر خواهی بود و نسبت به مغازه دار فروش خوبی خواهی داشت.حتی سعی کنید از مشتریان خود سفارش گرفته و برایشان پست کنید مثلا اگر شما در اصفهان پیچ اینستاگرام یا تلگرام بصورت تک فروشی راه اندازی کرده اید به صورت سفارش آنلاین میتوانید برای اعضای از کانالتون که در فواصل دور تری از شما زندگی میکنند محصولات را پست کنید. مثلا ارسال پستی سفارش با شهرضا.فولادشهر.نایین.بهارستان.خیابان بزرگمهر .خیابان کاوه یا در نقاط مختلف شهر خود. اینگونه همراهی کردن با مشتری به بازار فروش شما هم کمک بیشتری میکند.با این نکات و کارهایی که ذکر شد شما در قالب یک شغل خانگی و در چهارچوب کوچک تری از بازار فروش پوشاک زنانه به کسب تجربه خواهی رسید و در پرتو این فعالیت خانگی با مزایا و معایب و چند و چون کار آشنا شده و اگر مایل بودید میتوانید در آینده کسب و کار خود را گسترش داده بعدا مغازه ی پوشاک زنانه تاسیس کنید.اینگونه شما موفق به فروش و آشنایی با آن شده و از ضرر های احتمالی هم جلوگیری کرده اید در طول کار از نظر افراد باتجربه یا فروشندگان کمک بگیرید یا به مطالعه ی کتاب و مقاله در این زمینه یعنی پوشاک و فروش بپردازید. همچنین با این کار به گونه ای وارد کسب و کار خانگی شده رونقی اقتصادی برای درآمد شما حاصل شده و به نوعی کارآفرینی موفقی را تجربه کرده، به اشتغال خود و خانواده کمک کردید.باشد که فعالیت در قالب خانگی این فرصت کسب مهارت و تجربه را برای شما مهیا کرده مفید فایده بوده باشد.خوشحال میشم بعد از مطالعه ی مقاله در صورت مثبت بودن مطلب در قسمت نظرات پیام بگذارید و ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده و انرژی بخش خود بهرمند سازید.

®©■هرگونه کپی برداری ازاین مقاله با ذکر کامل نام نویسنده و سایت بازار لباس همراه با لینک دهی مستقیم مجاز خواهد بود ■

نویسنده سایت بازار لباس: سیما نظامی کارشناس ارشد روانشناسی

84 پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you for your positive energy. Dear friend, I am glad that the content of this blog has brought you satisfaction and guidance. Thank you

      پاسخ
  1. netflix
    netflix می گوید

    Excellent blog here! Also your web site a lot up fast! What web host are you using? Can I get your associate hyperlink on your host? I wish my web site loaded up as quickly as yours lol Minette Stuart Eisenstark

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello dear audience, thank you for your positive energy. In order for your site to rise well in Google, you should go to an SEO company in your city and get help from internet content experts and pay for good SEO of your site. Ask them for advice in this regard.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      It is not possible to register purchases from the site and our Iranian audience buys through online sales in Telegram. We are a wholesaler of clothing
      If you are satisfied with the various articles I wrote on the site and read them, I also thank you and good luck.

      پاسخ
  2. torrent
    torrent می گوید

    Just wish to say your article is as astounding. The clearness in your post is just nice and i could assume you are an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work. Jeanette Guilbert Crandale

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello dear audience, I hope you enjoy reading. Thank you for taking the time to read and comment on your positive energy and the good feeling you conveyed to me.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you dear friend. According to the needs of the audience and the clothing professional, I try to address one topic each time in each article and research and write a new topic each time. Good luck.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you for your positive energy. Dear friend, I am glad that the article is useful and interesting for you. Good luck. Thank you very much.

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      I am glad that the article is useful and interesting for you. Thank you for your positive energy. Dear friend, good luck. Thank you for taking the time to write a comment for me.

      پاسخ
  3. turkce
    turkce می گوید

    Generally I do not read post on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to try and do so! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite great article. Moselle Nowell Flori

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you for your positive energy. Dear friend, I am glad that the article is useful and interesting for you. And you like my pen and writing style, your satisfaction is my pride. I hope you are happy and healthy

      پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      I am glad that the article is useful and interesting for you. Good luck, dear friend, thank you for your positive energy and for your comment.

      پاسخ
  4. turkce
    turkce می گوید

    Hey there. I discovered your website by way of Google whilst searching for a similar subject, your web site came up. It appears to be good. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then. Sibyl Farris Sola

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Thank you for your positive energy. Dear friend, I am glad that the article was useful and interesting for you and you liked to share it with others. I hope it will be useful and the best will happen to you.

      پاسخ
  5. turkce
    turkce می گوید

    Needed to write you the very small observation to give many thanks again for the gorgeous strategies you have featured here. This is quite extremely generous of people like you to allow unreservedly what most people could have supplied for an ebook to end up making some money on their own, particularly since you might have tried it in case you considered necessary. Those concepts likewise worked to be a great way to realize that the rest have a similar dreams just as my own to realize a whole lot more pertaining to this matter. I am certain there are a lot more pleasant times up front for many who take a look at your blog. Phyllis Somerset Livi

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello, I am glad that the article is useful and interesting for you. Good luck, dear friend, thank you for your positive energy. I hope you are always healthy and happy. Thank you for reading and commenting

      پاسخ
  6. turkce
    turkce می گوید

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something that I think I would never understand. It seems too complicated and extremely broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!| Blisse Zeb Brunn

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello, for a better understanding, translate and read the text in the language of your country and try to write your impression of the text of the article in a simple language on a notebook to learn better and easier. The content is not complicated only considering the economic conditions and market of your country I compiled and we were on the site for clothing sellers and shopkeepers to gain experience. Thank you for your positive energy, dear friend.

      پاسخ
  7. turkce
    turkce می گوید

    Hey there. I found your web site by way of Google at the same time as looking for a related topic, your site came up. It seems great. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then. Brandise Giacomo Bushweller

    پاسخ
  8. turkce
    turkce می گوید

    Hey there. I found your website via Google whilst looking for a comparable matter, your site got here up. It appears to be good. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then. Karlyn Ax Diella

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      I am glad that the article is useful and interesting for you. Good luck, dear friend, thank you for your positive energy. I will definitely write articles as soon as possible. Keep following the site

      پاسخ
  9. turkce
    turkce می گوید

    I am really loving the theme/design of your web site. Do you ever run into any browser compatibility problems? A few of my blog audience have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any tips to help fix this problem? Wendie Darnell Va

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hello good time. Thank you for your positive energy. In the browser and troubleshooting section of your blog or site from a blogging expert. And WordPress technical experts or blogging consultants in the city will help you. Website design companies solve these problems Dear friend. Good luck

      پاسخ
  10. turkce
    turkce می گوید

    Somebody necessarily lend a hand to make critically posts I would state. This is the very first time I frequented your website page and thus far? I surprised with the research you made to create this actual publish amazing. Great job! Starlene Izaak Halfdan

    پاسخ
  11. erotik
    erotik می گوید

    Hey there. I discovered your web site via Google while searching for a comparable topic, your website got here up. It seems great. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then. Augustine Hi Berthoud

    پاسخ
  12. erotik
    erotik می گوید

    Thank you, dear brother, for your work. I was looking for the KJV and the Russian Bible as an epub, and you gave them to me for free. And as a sweet bonus the Stephanus NT as well! Great! God bless you! Tabitha Nefen Rae

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      Hi dear friend. I am glad that the article was useful and interesting for you. Good luck, thank you for taking the time to read

      پاسخ
  13. وبسایت
    وبسایت می گوید

    وقت بخیر
    من هم یه کسب و کار کوچیک دارم که داخل اینستاگرام فعالیت میکنم چند سالی هست
    اما واقعا جواب دادن به مشتری ها برام خسته کننده شده یه سری از مشتریا نصف سب پیام میدن نمیتونم جواب بدم وقتی جواب میدم دیگه پیام نمیدن و من مشتریمو یه جورایی با این اتفاق از دست دادم
    هم صنفام میگن سایت بگو برات بسازن نمیدونم به نظرم ریسکه اگه نگیره من یه مبلغ زیادی رو از دست دادم و به هیچی نرسیدم
    به نظر شما این کار درستی هست یا نه؟

    پاسخ
    • سیما نظامی
      سیما نظامی می گوید

      سلام وقت بخیر. مخاطب عزیز ما یک مجموعه هستیم و در سبک فعالیتمون نیاز به سایت داریم ولی شما چون تک فروشی هستید و یک کسب و کار کوچیک دارید سایت مناسب شما نیست .بهترین کار این است که روی پیج اینستاگرام خود تمرکز کرده و پیج را قوی کنید و بجای هزینه ی هنگفت برای تاسیس سایت برای تبلیغات پیج و کانال هزینه کنید و یک دوره ی آموزشی تخصصی به اسم کسب و کار از طریق اینستا ، را تهیه کرده آموزش ببینید و تک فروشی خود را در اینستا قوی کنید .رسیدن ب سود و فروش خوب در کنار مهارت و زمان و صبر اتفاق می افتد.
      ( راه اندازی و رسیدن به فروش از طریق سایت زمانبر و نیاز به مدیریت تخصص و مهارت خاص خودش را دارد) مناسب شما نیست.

      پاسخ
  14. مصطفی بخشیان
    مصطفی بخشیان می گوید

    سلام اگه لباس فروشی دارید میتونید توی سایت کاریزماکالر ثبت نام کنید. بهتون یک فروشگاه اختصاص میدن و واستون تبلیغات میکنن تا بفروشید. تازه سایتشون با هوش مصنوعی کار میکنه و میتونه به کاربر بر اساس سلیقه لباس مورد نظرشو نشون بده. به راحتی میتونید لباساتونو بفروشید. کمیسیون هم نداره و رایگان میتونید بفروشید. هزینه ارسالش هم رایگانه و خود شرکت کاریزماکالر هزینه های ارسال رو پرداخت میکنه

    هم میتونید با این شماره تماس بگیرید و هم از طریق لنک زیر وارد سایتشون بشید

    09153221496

    https://charismacloth.com

    پاسخ
  15. Sharyl
    Sharyl می گوید

    Great post. I used to be checking continuously this weblog and I’m impressed!
    Very useful info particularly the closing phase :
    ) I maintain such information a lot. I was looking for this certain info for a long time.
    Thank you and good luck.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *